Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä turbo?
Collapse
X
-
Mikä turbo?
Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8iTags: None
-
-
Joo joutu turbokiisselin toiseksi autoksi hakiaNyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Miksei?
On ne nyt jo noin 1,5 kiloa
Ja autossa on edelleen se cuuleri, tosin aika pieni mut kyl se siel syylärin edes on...Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Eikö kukaan osaa sanoa mikä malli on kyseessä, ilmeisesti garret?Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostMiksei?
On ne nyt jo noin 1,5 kiloa
Ja autossa on edelleen se cuuleri, tosin aika pieni mut kyl se siel syylärin edes on...
En edes usko, että pumpusta tulisi soppaa niin paljon, että olisi järkeä käyttää noin paljon ahtoja. Pakosarjakin näyttää 324td mallilta, joka on ahdas (E28 td:ssä avarampi). Onko pakopaineita mitattu? Entä ahtoilman lämpöjä? Mitä pumpulle on tehty ja millaiset ennakot? Jos nestepää on vakio, ei ole mitään järkeä muutenkaan mennä yli 1bar.
Laske pikaisesti ahtopaineita. Et menetä edes tehoja, voi jopa tulla aavistus lisää ja ennen kaikkea koneella on mahdollisuuksia pysyä läjässä. Muuten on pian minimissään kansi halki. Katsoppa huvikses ostetaan -osastoa, kuinka kysyttyä tavaraa on ehjät ja kuinka vaikeaa on edes löytää sellainen. Nimim. kolme paskaa M21 kantta nurkissa...
Varmaan olet myös testannut, paljonko vehje ottaa huippuja (jos et, niin älä helvetissä testaa)
Garretti se on, tarkka malli selviää itse tutkimalla eli pellin alle vaan. Irroittele putket ja letkut niin pitäis näkyä. Yhtä kaikki, edelleen olen sitä mieltä, että se on about vastaava kuin vakio T3 eli siivet reilusti alle 50mm. Kannattaa tutkiskella perustietämystä dieseleistä ja niiden virityksestä, esim Holysmokella ja Mersuforumilla on paljon juttua... kaikkien ei kannata tehdä kantapään kautta, kun kokemuksista on jo niin paljon kirjoiteltu.
Jos virittely kiinnostaa, et selviä ilman pakosarjan, ahtimen, pakoputkiston, ahtoputkiston, coolerin sekä pumpun päivitystä. Seuraavaksi luistaakin jo kytkin jne... Pikkuviritykseenkin joudut minimissään kaksi ensin mainittua vaihtamaan ja putkiston alkupäätä avartamaan.Last edited by muuris; 12-09-2007, 20:20.
Comment
-
Comment