Joo eli säädin venttiilit koska kuului outoa naputusta, no ei säätö kyllä naputukseen vaikuttanut hmm outoa ? Mutta kuitenkin tyhjäkäynti laski hieman noin 600rpm ja kuulostaa ku kävis joku iso kasi kone kyllä se kuitenkin käy kaikilla kun kierroksilla kokeilee ja vastaa kaasuunki ihan normaalisti.. Voiko tuo venttiilien säätö vaikuttaa tohon käymiseen jotenki.. laitettiin kyllä liuskamitalla niin tiukalle että oli kyllä aika nihkee siellä keinun ja venttiilin välissä.. ei kai noi sitten liian tiukalla ole? voikos se vaikuttaa asiaan? ps. mistähän voisi johtua tuo että vieläkin nakuttaa kylmänä aika paljon ja selvästi mutta vähän laskee lämmetessään..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20b23 naputtaa,ongelma saada venat säätöihin!
Collapse
X
-
Taisi mennä liian pienille välyksille! silloin se käyttäytyy just noin! kannattaa varmaan vie vähä pistää lisää välystä! Saattaa olla että keinuvivuille tulee nyt isompi rasitus, ja ehkä jossain vaiheessa muutakin harmia!
Olisko välys ollut 0,25mm kylmänä!
kun säädät niin pistä niin että välysmitta liikkuu venttiilin pään ja keinun välissä vie mukavasti!
-
-
daimi
joo välykset on uusialla keinuilla ja nokalla 0,25 kylmänä mutta, kuluneilla osilla voi heitellä, mutta varsinaisia vaikutuxia tulee kun pakovenat rupee kantamaan, saattavat palaa, tai eivät enää pidä palotilaa tiiviinä.....
olisko yleisin nakutuxen aiheuttaja tyhjäkäynnillä (m20), huonot öljynpaieet kannessa tyhjäkäynnillä, tai sitten on tullut kuoppaa nostajan/venttiilivarrenpäähän.....ja kyllähän ne katkee sit varsinki kylmänä aika helposti liijan tiukilla välyxillä.vhl:llän vemppa team
Comment
-
Comment