Kiertokangen ja kampiakselin väliset liukupinnat olivat kuluneet viitospytyltä ja kampiakselin kaulaan oli tullut jälkiä.
Onko kellään kokemusta yhden kaulan hiomisesta? Paljonko sille noin suunnilleen tulee hintaa?
Haulla löytyi aika järkyttäviä lukuja. Onko totta, että yksi pari ylikoon liukupintoja maksaisi enemmän kuin sarja vakiokokoisia? Vakiot saa näköjään 39 euroon.
Kiertokankikin varmaan kannattaa vaihtaa saman tien, vai voiko senkin koneistaa ylikokoon?
Kannattaisiko tässä vain ruveta kampuraa etsimään ja nakata tuolla vanhalla vaikka vesilintua?
Ei vain oikein taida olla noita b27 kampuroita liikaa tarjolla.
Onko kellään kokemusta yhden kaulan hiomisesta? Paljonko sille noin suunnilleen tulee hintaa?
Haulla löytyi aika järkyttäviä lukuja. Onko totta, että yksi pari ylikoon liukupintoja maksaisi enemmän kuin sarja vakiokokoisia? Vakiot saa näköjään 39 euroon.
Kiertokankikin varmaan kannattaa vaihtaa saman tien, vai voiko senkin koneistaa ylikokoon?
Kannattaisiko tässä vain ruveta kampuraa etsimään ja nakata tuolla vanhalla vaikka vesilintua?
Ei vain oikein taida olla noita b27 kampuroita liikaa tarjolla.
Comment