mitenkä se tuo painelaakeri on kiinni?onko jokin sokka vai, ei nimittäin ollut tuossa minun milläänlailla kiinni vapaasti pyöriny sielä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 painelaakeri
Collapse
X
-
noniin vielä tästä painelaakerista . senkö painelaakerin kuuluu olla aivan väljä siinä haarukan välissä?haarukassakaan ei ole minkäänlaista palautinjousta joka vetäää sen sinne pohjaan kun kytkintä ei paineta,kuuluuko siinä haarukassa olla vain sielä toisessa päässä yksi jousi joka pitää vain sitä siinä paikallaan? ostin nimittäin tämän pommin semmoselta tyypiltä joka on jättänyt sieltä täältä laittamatta osia niin ei oikein ole luottamusta koska se on joskus kuulemma tämän auki käyttänyt
Comment
-
-
noniin viel? t?st? painelaakerista . senk? painelaakerin kuuluu olla aivan v?lj? siin? haarukan v?liss??haarukassakaan ei ole mink??nlaista palautinjousta joka vet??? sen sinne pohjaan kun kytkint? ei paineta,kuuluuko siin? haarukassa olla vain siel? toisessa p??ss? yksi jousi joka pit?? vain sit? siin? paikallaan? ostin nimitt?in t?m?n pommin semmoselta tyypilt? joka on j?tt?nyt sielt? t??lt? laittamatta osia niin ei oikein ole luottamusta koska se on joskus kuulemma t?m?n auki k?ytt?nyt
Ihan oikein se on.
________
Home Made VaporizersLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 08:15.
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postnoniin vielä tästä painelaakerista . senkö painelaakerin kuuluu olla aivan väljä siinä haarukan välissä?haarukassakaan ei ole minkäänlaista palautinjousta joka vetäää sen sinne pohjaan kun kytkintä ei paineta,kuuluuko siinä haarukassa olla vain sielä toisessa päässä yksi jousi joka pitää vain sitä siinä paikallaan? ostin nimittäin tämän pommin semmoselta tyypiltä joka on jättänyt sieltä täältä laittamatta osia niin ei oikein ole luottamusta koska se on joskus kuulemma tämän auki käyttänyt
E: Kaikissa bmw-kytkimissä joissa ko. mallinen irrotushaarukka (onko muunlaisia?) osia on yhtä vähän, ainakin niissä mihin itse olen törmännyt.Last edited by jr66; 14-10-2007, 14:39.
Comment
-
Comment