Originally posted by Jasu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
etan kampura-> m20b20?
Collapse
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
M20b24-moottorin puristukset tasapäämännillä on noin 10,0:1 olettaen, että mäntiä on sorvattu 2,1 mm. Lopullinen puristussuhde riippuen kuitenkin venttiilikolojen syvyyksistä jne. Sillä 2,1 mm sorvauksella mäntä jää siis samalle korkeudelle kuin vakiossa M20b23-koneessa. Männänlaki voisi kyllä tulla helposti sen 0,5 mm korkeammallekin eli sorvausta voidaan silloin vähentää 1,6 milliin mikä parantaisi mäntien kestävyyttä ja kasvattaa lisää puristuksia. Venttiilien koloja kannataa jo silloin kyllä syventää.
Kannattaa lukea sitä M20 ylikoko topicia. Siellä on tätä asiaa puitu ennenkin alkaen #72 viestin paikkeilta.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment