tästä nyt on jonkinlaista väittelyä jossain ollut jossain topikeissa. mutta asia on jäänyt epäselväksi.
eli toimiiko ilmamäärämittari paremmin ennen vai jälkeen turbon.
tämä siis autoissa joissa mikään muu (esim. lambda) ei korjaa seoksia.
kuitenkin kampe on tarkoitettu pelaamaan alipainepuolella.
ja kyllähän se kestää painepuolellakin vahvistamalla.
ilmalämpöanturista ei kannata puhua(toimii kohtuu hyvin jokatapauksessa). eikä läpän heilahtelusta vaihdetta vaihtaessa(sen saa ainakin by-pass:illa kuriin)
kuitenkin Mossellman sarjoissa on ennen turboa imupuolella.. ja jossain muissa, esim proturbon kuvissa bmwe30 L-jetronicissa(535 mittari).
oisiko näin että L-jeteissä pelaa paremmin imupuolella..
kun taas motroniceissa(lambda korjaa seosta) painepuolella.
kummankinlaisia asennuksia näyttää liikkuvan. paitsi tehdas turboissa?.
kertokaa mielipiteitänne, kokemuksia kokeiluista ja onnistuneista asennuksista.
eli toimiiko ilmamäärämittari paremmin ennen vai jälkeen turbon.
tämä siis autoissa joissa mikään muu (esim. lambda) ei korjaa seoksia.
kuitenkin kampe on tarkoitettu pelaamaan alipainepuolella.
ja kyllähän se kestää painepuolellakin vahvistamalla.
ilmalämpöanturista ei kannata puhua(toimii kohtuu hyvin jokatapauksessa). eikä läpän heilahtelusta vaihdetta vaihtaessa(sen saa ainakin by-pass:illa kuriin)
kuitenkin Mossellman sarjoissa on ennen turboa imupuolella.. ja jossain muissa, esim proturbon kuvissa bmwe30 L-jetronicissa(535 mittari).
oisiko näin että L-jeteissä pelaa paremmin imupuolella..
kun taas motroniceissa(lambda korjaa seosta) painepuolella.
kummankinlaisia asennuksia näyttää liikkuvan. paitsi tehdas turboissa?.
kertokaa mielipiteitänne, kokemuksia kokeiluista ja onnistuneista asennuksista.
Comment