Jepjoo, eli M30:een tarvitsisi löytää pitävä kytkin. Laatikkona 265/6, vauhtipyöränä tietty kova, alle '88. Käykö tuohon E34 M5 3.6 levy, vai mahtaakohan itse levyssä edes olla järisyttäviä eroja verrattuna normi 535/735-levyyn?
Sintteriä en millään haluaisi laittaa, vaan ajatuksena olisi käyttää massalevyä (M5 / normi 3.4) ja Sachs -765 asetelmaa.
Onko kellään kokemuksia tuosta yhdistelmästä tehokkaan koneen jatkona? Asetelmallehan luvataan +600nm väännönkesto orkkislevyllä, joten tiedä sitten, uskaltaako sitä turvallisin mielin kuitenkaan asentaa, kun vääntöä on tässä tapauksessa tiedossa mitä todennäköisimmin ++700nm.
Kokemuksia, ideoita?
Sintteriä en millään haluaisi laittaa, vaan ajatuksena olisi käyttää massalevyä (M5 / normi 3.4) ja Sachs -765 asetelmaa.
Onko kellään kokemuksia tuosta yhdistelmästä tehokkaan koneen jatkona? Asetelmallehan luvataan +600nm väännönkesto orkkislevyllä, joten tiedä sitten, uskaltaako sitä turvallisin mielin kuitenkaan asentaa, kun vääntöä on tässä tapauksessa tiedossa mitä todennäköisimmin ++700nm.
Kokemuksia, ideoita?
Comment