Jepulis, elikkä näkyy laitettaneen alkuperäistä paksua kannen tiivistettä jossa on tavalliset liekkirenkaat ja sellasta jossa on kupariset liekkirenkaat... Mutta mikäkähän kestäis ja onko tuohon koneeseen saatavilla ns. "kynsitiivisteitä"? Jos on niin mihin hintaan ja mistä?
M10 koneeseen ostin tammerdieselistä elringin kynsitiivisteen 40e... mahtankeeko tähän isompaan olla vastaavia saatavilla?
Männistä lähtee reunat pois joten puristus suhteesta tulee asiallisempi ja konetta käsketään garretin nelosella "Kohtuullisilla" paineilla... tarkotus ois megasquirtin ja suorasytkän kans saaha siitä joku rapiat 300 pollea ja ei viittis joka päivä oikoa kantta/vaihtaa tiivistettä...
Kiitos myös search vinkeistä :P
Edit: Aika heikosti otettu kantaa joten lisätääs kysymys listalle sintteri kytkin/muu kytkin joka välittäis pollet laatikolle asti... Tekeekö vakiolla mitään 300hp kanssa? (onko tuloksena välitön puoliautomaatti?)
Kiits
M10 koneeseen ostin tammerdieselistä elringin kynsitiivisteen 40e... mahtankeeko tähän isompaan olla vastaavia saatavilla?
Männistä lähtee reunat pois joten puristus suhteesta tulee asiallisempi ja konetta käsketään garretin nelosella "Kohtuullisilla" paineilla... tarkotus ois megasquirtin ja suorasytkän kans saaha siitä joku rapiat 300 pollea ja ei viittis joka päivä oikoa kantta/vaihtaa tiivistettä...
Kiitos myös search vinkeistä :P
Edit: Aika heikosti otettu kantaa joten lisätääs kysymys listalle sintteri kytkin/muu kytkin joka välittäis pollet laatikolle asti... Tekeekö vakiolla mitään 300hp kanssa? (onko tuloksena välitön puoliautomaatti?)
Kiits
Comment