Hei arvon raati.
Kysymykseni koskee seuraavanlaista asiaa.
Autossani (e23 735i) on nokka-akseli hiukan kulunut. n.0.5-1.0mm
Kuluneina ovat ainoastaan 1 & 2sylinterien imu- ja pakonokat.
Tallin kätköistä löytyy (ilmeisesti m30b28:n) täydellinen kansi, todella hyväkuntoisella nokka-akselilla.
Eli siis:
Käykö tuo b28:n kansi suoraan b34:een ja onko sen vaihtamisella dramaattista vaikutusta suorituskykyyn.. Ilmeisesti ainakin venttiilin lautaset pienemmät..?
Tai vaihtoehtoisesti (todennäköisesti) vaihtaisin pelkän nokan tuosta b28:sta.
b28 on jetronikilla ja b34 motronikilla..
Eli kuinkas ratkaistaan tuo virranjakajapuoli vai unohdetaanko koko juttu?
Tuossa b28 kannessa on numerosarja:
1 277 358. siitä joku viisaampi voi tarkastaa onko kyseessä b28kansi.
Tällainen ongelma ja jos joku viitsii auttaa tässä asiassa niin olen kiitollinen.
Kysymykseni koskee seuraavanlaista asiaa.
Autossani (e23 735i) on nokka-akseli hiukan kulunut. n.0.5-1.0mm
Kuluneina ovat ainoastaan 1 & 2sylinterien imu- ja pakonokat.
Tallin kätköistä löytyy (ilmeisesti m30b28:n) täydellinen kansi, todella hyväkuntoisella nokka-akselilla.
Eli siis:
Käykö tuo b28:n kansi suoraan b34:een ja onko sen vaihtamisella dramaattista vaikutusta suorituskykyyn.. Ilmeisesti ainakin venttiilin lautaset pienemmät..?
Tai vaihtoehtoisesti (todennäköisesti) vaihtaisin pelkän nokan tuosta b28:sta.
b28 on jetronikilla ja b34 motronikilla..
Eli kuinkas ratkaistaan tuo virranjakajapuoli vai unohdetaanko koko juttu?
Tuossa b28 kannessa on numerosarja:
1 277 358. siitä joku viisaampi voi tarkastaa onko kyseessä b28kansi.
Tällainen ongelma ja jos joku viitsii auttaa tässä asiassa niin olen kiitollinen.
Comment