Voisko joku heittää et mitä sytkän toimintaan liittyvii osii on ylipäänsä olemassa tos m40 koneessa? kun siis en ymmärrä miten toi toimii hyvin muuten mut ylärekisterissä käy röpäämään ja yskii sen jälkeen putkeen hetken ja täristää tyhjäkäynnillä!
Sytkä kun on kuitenkin kunnossa muuten koska tolla ajelee ihan huoletta kierrosten ollessa alle n. 4500rpm.
Vai voiko venakoneiston kuluminen tai vääränlainen seos aiheuttaa sen että käy ajoittain pätkien ja poksuttelee lievästi putkeen varsinkin kierrätyksen jälkeen??
Ja jos voi niin mitäs alan vaihtelemaan kannesta? Nokka? Keinut? Tässä tulis tietysti intoa täynnä mieleen kireempi nenä samalla
Sytkä kun on kuitenkin kunnossa muuten koska tolla ajelee ihan huoletta kierrosten ollessa alle n. 4500rpm.
Vai voiko venakoneiston kuluminen tai vääränlainen seos aiheuttaa sen että käy ajoittain pätkien ja poksuttelee lievästi putkeen varsinkin kierrätyksen jälkeen??
Ja jos voi niin mitäs alan vaihtelemaan kannesta? Nokka? Keinut? Tässä tulis tietysti intoa täynnä mieleen kireempi nenä samalla

Comment