Originally posted by bemmeri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Alusil lohkon hoonaus (S62B50)
Collapse
X
-
Originally posted by naukkis View PostSe silikaattipinta on helkkarin karkea ja alumiinimännästä irtoaa alumiiniä sylinterin pintaan -> kiinnileipominen. Uusissa alusil-männissä on joku kovempi pinnoite sylinterin pinnan viimeistelyyn, rauta tms.
Estääkös muuten jokin pinnoittamasta alusil-lohkoa Nikasililla? Mun käsittääkseni Alusil-lohkon voi ihan hyvin pinnoittaa Nikasiliksi eikä se edes maksa sen enempää kuin typerä alusil-hoonaus.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Se Hollannin paikka tekee ainakin crossien jne. sylinterien nicasil-pinnoituksia.
Olikohan n. 250€/sylinteri, Suomessa ei taida olla pinnoittajaa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostSe Hollannin paikka tekee ainakin crossien jne. sylinterien nicasil-pinnoituksia.
Olikohan n. 250€/sylinteri, Suomessa ei taida olla pinnoittajaa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostOnko sulla ehdotus paikasta joka pinnoittaa noita Suomessa? Itse en sellaista löytänyt vaan lähimmän joka tekee v8 koneeseen noita on Ruotsissa ja hintaa tuli kun kysyin n. 1500€ plus rahdit.
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostOnko sulla ehdotus paikasta joka pinnoittaa noita Suomessa? Itse en sellaista löytänyt vaan lähimmän joka tekee v8 koneeseen noita on Ruotsissa ja hintaa tuli kun kysyin n. 1500€ plus rahdit.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment