Kaverin 525iAX -92 on ollut työn alla, kun katsastuksen päästömittaus on antanut sapiskaa: CO% (0,3 vs 1,1) ja HC (ppm, 100 vs 266) arvo on korkealla mutta 3000 kiepistä ylöspäin arvot olisivat sallituissa rajoissa.
Tulpat ovat uudet.
Joku jo epäili ilmavuotoja, ehtiikö tyhjäkäynninsäätömoottori reagoimaan "liian" nopeasti, jos etsii vuotokohtaa jollain herkästi palavalla aineella (kuten spraykliineri). Eli ehtivätkö kierrokset muuttua? Katille tuo pieni lisäsumu tuskin tekee mitään hallaa.
Tulpat ovat uudet.
Joku jo epäili ilmavuotoja, ehtiikö tyhjäkäynninsäätömoottori reagoimaan "liian" nopeasti, jos etsii vuotokohtaa jollain herkästi palavalla aineella (kuten spraykliineri). Eli ehtivätkö kierrokset muuttua? Katille tuo pieni lisäsumu tuskin tekee mitään hallaa.
Comment