…eli luistelee luistelee isolla vaihteella kun laittaa kaasua…
Saatiin Joensuulainen Autokätevä Immonen puuhaan ja ensi keskiviikkona olisi aika. Sanoi ettei osta motonetin kamppeita vaan laittaa koneeseen sachsin kilut sisälle. Arveli että osat maksaa 200-300 € ja työt 300-400 €. Kaikkiaan siis 500-700 €. Ei ole kuulemma ihan helpoin kytkin vaihdettavaksi. Kuulostaakos kustannukset järkeviltä?
Onkos tuolla jotain muuta mitä kannattaa laitattaa samalla kun on vaihteisto irti (halvalla); jotain tukikumeja tai kampiakselin stefaa tms? Ehdotuksia?
Nyt on jo ihan sama heitellä tonttuja ikkunan taakse kaljapulloilla – saattaa mennä lahjasuunnitelmat vähän uusiksi kun juuri saatiin kansiremppa maksettua. Ei tässä voi edes sanoa miten paljon vtuttaa.
Saatiin Joensuulainen Autokätevä Immonen puuhaan ja ensi keskiviikkona olisi aika. Sanoi ettei osta motonetin kamppeita vaan laittaa koneeseen sachsin kilut sisälle. Arveli että osat maksaa 200-300 € ja työt 300-400 €. Kaikkiaan siis 500-700 €. Ei ole kuulemma ihan helpoin kytkin vaihdettavaksi. Kuulostaakos kustannukset järkeviltä?
Onkos tuolla jotain muuta mitä kannattaa laitattaa samalla kun on vaihteisto irti (halvalla); jotain tukikumeja tai kampiakselin stefaa tms? Ehdotuksia?
Nyt on jo ihan sama heitellä tonttuja ikkunan taakse kaljapulloilla – saattaa mennä lahjasuunnitelmat vähän uusiksi kun juuri saatiin kansiremppa maksettua. Ei tässä voi edes sanoa miten paljon vtuttaa.
Comment