Pakkasia odotellessa tuli mieleen että onko tolla automaattisella tasonsäätimellä varustettuun kiesiin omat öljyt vai uskaltaako laittaa ihan tavallista ATF öljyä?.Onko mahdollista saada rikottua toi järjestelmä jos liian jäykät/väärät öljyt?.Säiliön kannessa lukee ATF ja punertavat nesteet sisällä joten ainakin saksanmaalla noilla toiminu mutta entä sitten kun lämpötilä putoo -30 asteeseen?Rupeeko toi öljy kuinka paljon jäykistyyn?.Tarvis tietää kannattaako ruveta vaihteleen vai mennä vanhoilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tasonsäätimen öljyt.
Collapse
X
-
Lisäystä vielä että ohjaustehostimessa ja tasonsäädössä pyörii kai samat öljyt?Onko näin?.
Onko kuinka hankala homma tyhjentää järjestelmä ja laittaa ne vihreet (citikan) litkut tilalle ja miten tuo homma tehdään?.
Jos jollain on tietoa/kokemusta ko. operaatiosta niin olisin kiitollinen tiedosta jos saisi vaikka ennen pakkasia vaihdettuaVolvo v70 2.4T
ex BMW 528 touring -97
-
-
Jos kyseessä e34 niin ei saa laittaa ATF öljyjä, e34 pyörii samat öljyt. Jos kysees e39 niin ihan eri järjestelmä. Jos kannessa lukee ATF ni sillon sinne saa laittaa ATF, hyvin yksinkertaista. Kannattanee tutustua auton ohjekirjaan ja tietty ilmottaa auto kun kirjottelee näitä kysymyksii.Last edited by Scitso; 09-12-2007, 13:22.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Malli on tosiaan toi e39 eli taitaa olla eri litkut kun tehostimessa.Missäs ton säätimen öljyt/säiliö sitten sijaitsee?Ohjekirjaa varten sais käydä muutama kerta opettelemassa saksaa joten siitä ei paljon ole hyötyä.Jostain muistaisin "kuulleeni" että näihin tuontiautoihin olis noi öljyt vaihdettu notkeempiin,suomen talvi kun on kuitenkin kylmempi kuin saksan tiedä sitten onko perää.:thinkVolvo v70 2.4T
ex BMW 528 touring -97
Comment
-
-
Originally posted by Jason View PostMalli on tosiaan toi e39 eli taitaa olla eri litkut kun tehostimessa.Missäs ton säätimen öljyt/säiliö sitten sijaitsee?Ohjekirjaa varten sais käydä muutama kerta opettelemassa saksaa joten siitä ei paljon ole hyötyä.Jostain muistaisin "kuulleeni" että näihin tuontiautoihin olis noi öljyt vaihdettu notkeempiin,suomen talvi kun on kuitenkin kylmempi kuin saksan tiedä sitten onko perää.:thinkEx: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Comment