Announcement

Collapse
No announcement yet.

myydäänkö uusia m20b25 lohkoja missään?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jouni.325
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 2860

    #31
    Originally posted by jouni.325 View Post
    nyt tarvis uuden lohkon ku vanha oli pois hyvästä=(
    ja pitäis aivan uus löytää mut mistä?

    elikkä kyseessä on turbo aihio
    teho tavoote on +400hv väännöt 500-600nm
    tarkoitus olis rakentaa katu/driffting auto


    kai se pitäis olla aivan vaki lohko?
    Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873


    Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
    https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
    Myös projekti kertomus fasessa

    Comment

    • 325E
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1227
      • LAHTI

      #32
      Mutta usein niin se vaan menee..

      Originally posted by anttti View Post
      Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä ammattitaito on ammattitaitoa, vaikka olisi kuinka "kaupallista".
      Joo en tietenkään yleistä, kaikilla meillä on omat mielipiteemme ja myöskin se pätee koneen rakenteluun niin monta mieltä kuin miestäkin ja koneiden kompensaatioita eli kahta samanlaista konettta ei ole.
      Kun jokainen tekee koneensa tunteella niin se hänelle silloin se paras ja yksi ylitse muiden.

      325E

      Comment

      • ile01
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2004
        • 191
        • Helsinki

        #33
        Originally posted by jouni.325 View Post
        elikkä kyseessä on turbo aihio
        teho tavoote on +400hv väännöt 500-600nm
        tarkoitus olis rakentaa katu/driffting auto


        kai se pitäis olla aivan vaki lohko?
        Kaverille vaihdettiin uus putki lohkoon kun löyty paha naarmu (porge928) ja hyvin hönkii remmillä.
        Niin ja käyttihän bmw f1 insinööritkin käytettyjä m10jä muistaakesni 1,5litraisia, ja olivat tyliin 1000hv/litra
        Ei muutakun taottua kampuraa ja mittatilaus mäntää hyvillä veiveillä.....
        vhl:llän vemppa team

        Comment

        • Kyytsis
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 3472
          • Helsinki

          #34
          Originally posted by Rale View Post
          Itse tossa kesällä kansirempan tehneenä huomasin omissa mänissä stannatut luvut 86,1 voiko tosiaan olla männän halkaisija. Ei tullu mitattua itse onko tosiaan noin ylikokoiset. Jos kyytsis voisi asian varmistaa ja vahvistaa olikos se puristus siinä 10:n hujakoilla. Ei mulla mitään ongelmia ole ton suhteen ilmantunut, tosin autohan toimii sijaisautona ja kilometrejä tulee vain joku 300km/vko. Ajo on kohtuu reipasta, ei nyt mitään hirmu repimistä kuitenkaan. Muistelin kyytsiksen ajelleen pari huoltoväliä ennen auton mulle siirtymistä(siis ton stroukkauksen jälkeen) ja itse samanlaisen matkan nyt suurinpiirtein taittanut matkaa, sillä. Oli hyvässä kunnossa sylinterin seinämät kannen irtioton yhteydessä silmämääräisesti.
          Ei ole männät tossa koneessa ylikoossa - ovat KS:n super-eta männät (kiitokset T3), puristuksia pitäisi olla oikealla kannella 11 nurkilla, mutta kun tuossa on m20b25 kansi niin jäävät siihen 10:iin.

          Lohko on hoonattu koneistamolla ennen kokoamista, joten eipä niissä putkissa pitäisi kovin pahaa jälkeä ollakaan.

          Comment

          • Jasu
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 2110
            • Tampere / Isojoki

            #35
            Originally posted by Kyytsis View Post
            Ei ole männät tossa koneessa ylikoossa - ovat KS:n super-eta männät (kiitokset T3), puristuksia pitäisi olla oikealla kannella 11 nurkilla, mutta kun tuossa on m20b25 kansi niin jäävät siihen 10:iin.

            Lohko on hoonattu koneistamolla ennen kokoamista, joten eipä niissä putkissa pitäisi kovin pahaa jälkeä ollakaan.
            Setan männät 8.5:1 rutulla. Taisit tarkoittaa 11:1 mäntiä, joiden kanssa puristukset tippuu n.10.5:yhteen. (885 kannella)
            Last edited by Jasu; 03-01-2008, 17:40.
            Volvo S80 V8
            Mercedes C250d
            M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

            Comment

            • Delphin
              BTCF Member
              • Mar 2006
              • 231
              • Nurmijärvi

              #36
              Originally posted by Samee View Post
              No ehjiä alakertoja kuitenkin nyt KOHTUU rahaan vielä löytyy. En ainakaan itse kyllä keksi mitään syytä miksi kunnostettavaan moottoriin pitäisi väkisin ostaa UUSI lohko. BMWFANS antaa uuden lohkon(sisältäen ilmeisesti männät) hinnaksi 1675 €. tuohon rahaan tekee jo käytetystä parikin uudenveroista...

              MUTTA, tosiaan aika mutupohjalta tässä kommentoin ton hinnan suhteen, että ehkäpä se kannattaa selvittää vaikka sieltä merkkiliikkeestä.
              Onkohan uudessa lohkossa mitään tunnuksia/stassauksia kylessä esim b25 xx xxx? Nimittäin kansissa ei ole esim. AMC valmistamissa.

              M20B25 poraus ylikokoon, uudet männät ja hilut on töineen siinä 1400 e tietämillä ero oli kovin suuri, ainut että saa puristuksia vähän lisää, kun teettää/tekee ite.
              Vanhoja katiskoja.

              Comment

              • ///saMi
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2006
                • 1198
                • 52300

                #37
                Originally posted by Delphin View Post
                Onkohan uudessa lohkossa mitään tunnuksia/stassauksia kylessä esim b25 xx xxx?
                Ei taida olla muuta, kuin poraus 84(mm) ja sit valuvuosi näitä tärkeimpiä? Viisaammat korjatkoon..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎