Announcement

Collapse
No announcement yet.

M30B35 kaasuläpän halkaisija?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hasardi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1860
    • Der Hauptstad

    M30B35 kaasuläpän halkaisija?

    Onko tietoa montako mm on tuon läpän halkaisija? Jatkokysymys...kun tuota koteloa suurentaa pari milliä, niin mistä löytäisi sopivan läpän, saako niitä jostain varaosaliikkeistä tms?
    Stadtluft macht frei.
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Joku vois myös kertoa mitä läppiä mitkä sopii suoraan m20 imusarjaan. Koko myös mukaan. Ja eikös l-jetissä ja motronickissa ole erillainen läppä
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Hasardi
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2002
      • 1860
      • Der Hauptstad

      #3
      Originally posted by Wittu_joo
      Joku vois myös kertoa mitä läppiä mitkä sopii suoraan m20 imusarjaan. Koko myös mukaan. Ja eikös l-jetissä ja motronickissa ole erillainen läppä
      Niin, ja voiskohan tuon M30 kanssa käyttää M5 läppärunkoja? :shock:
      Stadtluft macht frei.

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Originally posted by Hasardi
        Originally posted by Wittu_joo
        Joku vois myös kertoa mitä läppiä mitkä sopii suoraan m20 imusarjaan. Koko myös mukaan. Ja eikös l-jetissä ja motronickissa ole erillainen läppä
        Niin, ja voiskohan tuon M30 kanssa käyttää M5 läppärunkoja? :shock:
        Mä tossa selvittelin että ei ainakaan kovin helposti saa m5 runkoja menemään m20 mottiin. Tiedä sitten m30:pistä
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • LoudPipe
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 1434

          #5
          Originally posted by Hasardi
          Originally posted by Wittu_joo
          Joku vois myös kertoa mitä läppiä mitkä sopii suoraan m20 imusarjaan. Koko myös mukaan. Ja eikös l-jetissä ja motronickissa ole erillainen läppä
          Niin, ja voiskohan tuon M30 kanssa käyttää M5 läppärunkoja? :shock:
          Et ole ajatellut ostaa jotain vanhoja tuplakaasarinrunkoja ja askarrella niistä läppiksiä?

          Comment

          • Hasardi
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 1860
            • Der Hauptstad

            #6
            Originally posted by LoudPipe
            Originally posted by Hasardi
            Originally posted by Wittu_joo
            Joku vois myös kertoa mitä läppiä mitkä sopii suoraan m20 imusarjaan. Koko myös mukaan. Ja eikös l-jetissä ja motronickissa ole erillainen läppä
            Niin, ja voiskohan tuon M30 kanssa käyttää M5 läppärunkoja? :shock:
            Et ole ajatellut ostaa jotain vanhoja tuplakaasarinrunkoja ja askarrella niistä läppiksiä?
            Joo, kävihän tuokin mielessä...tosin mistä noi rungot löytäisi ja sitten miten tuo varsinainen "askartelupuoli" menee, eli ei oikein ole tuota teknistä knowhowta tämän suhteen? Lisäksi mietin kustannuspuolta, lienee edullisinta olisi kaasuläpän suurentaminen..
            Stadtluft macht frei.

            Comment

            • LoudPipe
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 1434

              #7
              Eikös se toimi ihan vaan siten että kaasareista suuttimenreiät yms. umpeen, tekee imusarjan ja asentaa suuttimet siihen? Ja sitte joku megasquirtti ohjaamaan. (Sainpas kuullostamaan helpolta :lol: )

              Ainakin Free Technicsiltä saa valmiita aihioita sopuhintaan. Ja sieltä varmaan saa neuvoja kaupan päälle

              Vähän luulen ettei M5 ruutta sovi ainakaan hirveän helposti M30 kanteen esim imukanavat lienee kansissa aika eri muotoiset... tiedä sitten kuinka paljon sitten M30 imukanavia voi työstää. Mutta luulisi että noita olis näkynyt jos se suht helposti sujuisi.

              Korjatkaa joku jos tiedätte paremmin, kiinnostaa hieman itseäkin

              Comment

              • wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

                #8
                Originally posted by LoudPipe
                Eikös se toimi ihan vaan siten että kaasareista suuttimenreiät yms. umpeen, tekee imusarjan ja asentaa suuttimet siihen? Ja sitte joku megasquirtti ohjaamaan. (Sainpas kuullostamaan helpolta :lol: )
                Noin se perjaatteessa menee. Toteutus on asia erikseen

                Vakio imusarjastahan saisi tehtyä sen hyvin. Leikkais vaan sen niin että siihen laippa ja vaikka 5cm sitä "putkea" siihen sitten hitsaab kaasareihin sopivat laipat kiinni ja siihen kaasarit. Olis kato suuttimen reijätkin oikeessa kulmassa valmiina.
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎