eilen illalla klo 23:00 toimi normaalisti mutta nyt tänä päivänä kli 15:00 olin lähössä liikenteeseen niin kytkin on aivan veltto ei mitään eloa polkimessa,olen autolla ajanut 1600km ja kerran olen joutunut lisäämään kytkinnestettä n.2dl. mikä mahtaa taas olla vikana tuossa autossa? vituttamaan rupee tuo kosla pikkuhiljaa ,koska uskalla tuon varaan luottaa ollenkaan tiedä mikä milloinkin on rikki.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 kytkin ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by [biohazard] View Postok,mistä sen tietää sit ettei oo pääsylinteri? ja pitääkös sinne vain tiivisteet vaihtaa vai?ja onko iso homma?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTietää sitä että valuttaa lattialle jos pääsyl. vuotaa, melkein vaihtaisin koko sylkyn ennemmin kuin purkaa ja huomaa että kondensiovesi syövyttänyt seinämän ruvelle?
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Postok.tuleeko tuossa työsylinterin mukana kaikki tarvittava?tiivisteet jne?ja jos tilaa motonetistä niin tekeekö sillä mitään ,koska on tarvike osa?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostAikoinaan ostin e21:een fag:n tarviketyösylinterin, pulttaakiinni-kamaa oli ainakin se, tanko joka liikuttaa irrotushaarukkaa piti muist. ottaa vanhasta tai sitten ei... Tämä siis e21, kysy motenetistä minkälainen viritys niillä on myydä. Paljonko pyytävät siitä?
Comment
-
-
Kävipä sitten sama homma, M43 koneessa. Samat oireet. Eli kannattaa varmaan työsylinterin vaihdolla, tai korjauksella aloittaa. Kannattaa varmaan kerralla laittaa koko sylinteri uusiksi eikä alkaa pelailemaan minkään korjaus sarjan kanssa? En ole huomannut että vuotaisi maahan asti, eli ei pääsylinterissä vikaa? Ei ole e30 kytkimen kanssa tullut pelaitua niin mistä löydän tuon työsylinterin?
Comment
-
-
Originally posted by [biohazard] View Posthintaa motonetissä 28:80e (työsylinteri),täytyy kysästä että mitä siihen mukaan tulee.
Originally posted by illu^^ View PostKannattaa varmaan laittaa kerralla uusi sylinteri? Eikä vaan pelkkiä kumeja?:thinkOlli.
Comment
-
Comment