Announcement

Collapse
No announcement yet.

voiko männät kääntää???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HessuM
    Bimmer Rookie
    • Mar 2005
    • 97
    • Rovaniemi

    #16
    Eikös 2T koneissa ole männänhelmat monesti eri mittaset, siis imu ja pako puolelta. Ainakin näin oli aikoinaan omassa Raisussa..
    Siellä vika missä viimeksi korjattu.
    525iA -05
    Ex 320D -01

    Comment

    • bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

      #17
      Originally posted by HessuM View Post
      Eikös 2T koneissa ole männänhelmat monesti eri mittaset, siis imu ja pako puolelta. Ainakin näin oli aikoinaan omassa Raisussa..
      no ei ole, jos ei ole tehty tehomäntää ja lyhennetty imupuolen helmaa niitä tuli kavereille aika monia väsäiltyä...
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

      Comment

      • zeneg
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2007
        • 1238
        • Oulu

        #18
        Originally posted by bemu2000 View Post
        no ei ole, jos ei ole tehty tehomäntää ja lyhennetty imupuolen helmaa niitä tuli kavereille aika monia väsäiltyä...

        Ei pidä paikkaansa. Omassa mopossani (Rieju RR -04) oli männän imupuoli himpun verran lyhempi mitä pakopuolen.

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          #19
          Originally posted by zeneg View Post
          Ei pidä paikkaansa. Omassa mopossani (Rieju RR -04) oli männän imupuoli himpun verran lyhempi mitä pakopuolen.
          enhän mä noin uusia mopja ole edes nähny no siinä oli sitten tehomäntä jo vakiona. kylläpä tuossa raisussa oli ainakin vakiona saman mittaiset helmat...
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • Masinol
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 988
            • "Turku"

            #20
            Tää karkas koko juttu nyt vähän, mutta lopputuloksena varmaan on se että joissain poikkeustapauksissa männän voi kääntää... nelitahtikoneissa.
            Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

            Comment

            • gaasbox
              Bimmer Rookie
              • Jun 2007
              • 83
              • ruotsinpyhtää

              #21
              juu eli pitäis kääntää sen takia että palotilan muotoilu on eri suuntaan ruisku ja kaasari kannessa.. ja mulla on m10 ruiskun alakerta ja kaasarin kansi eli pitäis kääntää ne männät silleen että se nuoli osoittaa väärään suuntaan ni sais kannen sopimaan.. purkasin yhen männän irti ja kattelin et kyl se niinku olis ihan keskellä se tappihässäkkä ainoa vaa että öljy reikä tulis väärälle puolelle mutta onko sillä nyt mitään sexuaalista merkitystä?
              http://koti.mbnet.fi/kapi_79/service.htm

              Comment

              • gaasbox
                Bimmer Rookie
                • Jun 2007
                • 83
                • ruotsinpyhtää

                #22
                tuossa olisi kuva vielä siitä männästä...
                Last edited by gaasbox; 26-05-2008, 15:32.
                http://koti.mbnet.fi/kapi_79/service.htm

                Comment

                • Jasu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2110
                  • Tampere / Isojoki

                  #23
                  Originally posted by gaasbox View Post
                  juu eli pitäis kääntää sen takia että palotilan muotoilu on eri suuntaan ruisku ja kaasari kannessa.. ja mulla on m10 ruiskun alakerta ja kaasarin kansi eli pitäis kääntää ne männät silleen että se nuoli osoittaa väärään suuntaan ni sais kannen sopimaan.. purkasin yhen männän irti ja kattelin et kyl se niinku olis ihan keskellä se tappihässäkkä ainoa vaa että öljy reikä tulis väärälle puolelle mutta onko sillä nyt mitään sexuaalista merkitystä?
                  Siis mittasitko sen vai katsoitko vain sinnepäin?
                  Volvo S80 V8
                  Mercedes C250d
                  M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                  Comment

                  • gaasbox
                    Bimmer Rookie
                    • Jun 2007
                    • 83
                    • ruotsinpyhtää

                    #24
                    silmämitalla, mut kampea vois liikuttaa sen ~2cm kumpaakin suuntaan...:think
                    http://koti.mbnet.fi/kapi_79/service.htm

                    Comment

                    • racing02
                      BTCF Member
                      • Nov 2004
                      • 2043
                      • Riihimäki

                      #25
                      Niin se tappi heittää keskilinjasta jotain noin puoli milliä. En tiedä tarkkaan mutta ei nää silmällä. Niitä ei ole suotavaa kääntää. Kyllä sen varmaan saa käymään, mutta käytä yhteenkuuluvia mäntiä ja kantta niin tulee toimiva moottori ja kunnolla tehtynä pitkäikäisempi.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎