tietysti vauhtipyörä (tai millä nimellä meneekin tomaatissa) ja jakoketju olis jo pois tuossa vaiheessa muutta tuo mäntien takas laittamisen onnistumattomuus kuulostaa oudolta.. täytyy varmaan käydä tutkimas kaverin pajan takana kiinnileikannutta m10:iä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 teki temput!
Collapse
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View Posttietysti vauhtipyörä (tai millä nimellä meneekin tomaatissa) ja jakoketju olis jo pois tuossa vaiheessa muutta tuo mäntien takas laittamisen onnistumattomuus kuulostaa oudolta.. täytyy varmaan käydä tutkimas kaverin pajan takana kiinnileikannutta m10:iäCars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
mäntä takaisin sylinteriin alakautta?
ei onna sen verran olen kikkailut koneidenkaa et vielä ei olellut sellaista vastaan et männän sais takaisin alakautta. (tai pois)
kyl kattoisin kk ja rk laakerit alakautta jakopään jälkeen ja sit kansi ylös ja männät sieltä poies jos vielä noiden jälkeen epilytää mikä "kolisee".:think
ja se mäntien mahtuminen alakautta pois johtuu siitä et sulla on vielä kampi siellä ja runkolaakerin vastakappaleet lohkossa. eli valu ei anna tulla mäntien alas etes niin paljoa eetä renkaat näkyy alakautta!€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
mulla samantapaista ihme ääntä
ja vein muutamalle "asiantuntijalle" kuunneltavaksi ja sieltä tuli yhtäpitävät tuomiot että kampiakselin laakerit loppu ja joku mäntä hipaisee kantta!
No tänään sitten katkes yksi niistä hihnoista siinä syylärin ja moottorin välissä (m30b30, E32) se lähimpänä moottoria, latausvalo syttyi ja lähdin ajamaan parikilometriä kohti korjaamoa. Puolivälissä huomasin että lämmöt tapissa, muttei mitään oireita moottorin vedossa tai äänessä heti perään posaus ja ajattelin että nyt meni pahvi. Sammutin koneen ja ulos kattomaan höyrypilveen.Pelti auki ja näen että päävesiputki oli irronnut syyläristä! Onneksi oli heikko lenkki siinä ja päästi paineet ulos ajoissa.
Sitten annoin koneen jäähtyä ja ajoin kilsan korjaamolle ilman lisäongelmia, vettä oli sen verran että lämpömittari toimi ja lämmöt nousi siinä vain lähelle punaista. Sitten vaihtoivat remmit ja uudet nesteet ja avot kaikki kunnossa ja kampuran laakeritkin korjaantui samalla! Nyt vaan siedettävää nokan tikitystä jäljellä, uus nokka kuitenkin hakusessa sen tikityksen takia.
Eli viimeisillään ollut remmi vissiin jollain riekalellaan joka kierroksella rummutti tuollain diagnosoidut "kolinat".Last edited by bember; 20-02-2008, 03:57.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Posttietysti vauhtipyörä (tai millä nimellä meneekin tomaatissa) ja jakoketju olis jo pois tuossa vaiheessa muutta tuo mäntien takas laittamisen onnistumattomuus kuulostaa oudolta.. täytyy varmaan käydä tutkimas kaverin pajan takana kiinnileikannutta m10:iä
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View Post...ja öljypohja ei nostamatta mahdu pois...
mikähän v***u siinä on niin vaikeeta käsittää että onhan siellä niitä runkolaaketeita muuallakin kuin akselin päissä :/
pistetään väsymyksen piikkiin..Last edited by peto2; 20-02-2008, 10:42.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
veikkaisin että aika gynekologi saa olla jotta muljahtaa ylempi liuska paikalleenF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Comment
-
-
kyllä ne sitte helposti varmaan menee jos vanhat laakerit on pyöriny pesässä akseilin mukana viimeiset 5 vuotta mutta tuskin ilman väkivaltaa jos välykset kunnossa?.. vaikka sanontahan menee "väkivalta korvaa puuttuvan ammattitaidon"F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostJepjep, välyksistä viis kunhan paikoilleen menee...
Edit: Siis emme tue mitään "oikoitetä onneen" virityksiä, vaan teemme asiat niin kuin ne pitää.Olli.
Comment
-
-
nytte sitte on alotettu vaihtaa veivilaakereita.. ensin öljypohjan pultit aivan löysässä ja sitte nostettiin konetta jotta saatiin öljypohja pois.. sitä muuten piti nostaa aika perkeleesti jotta sai eikä sittenkään riittäny vaan piti sieltä raosta vielä purkaa öljypumppu jotta muljahti (kello oli vasta 21 kun tähän päästiin) no ei kun vaihtamaan laakereita.. piti siinä sitte huomata että uudet laakerit on väljemmät ku vanhat kuluneet alkuperäset.. toivottavasti huomenna marmoritiskiltä löytyy oikeen kokoset laakeritF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
vika löyty ja korjattu
veivien laakereita en vaihtanut ollenkaan ja autolla ajettiin roklotuksesta huolimatta kunnes eilen alkoi roklottaa todella voimakkaalla äänellä..
otin laturinremmin pois ja roklotus lakkas -> pyörittelin laturia ja vesipumppua eikä ne siinä pyöritellessä pitäny mitään ääntä.. hetken pähkäiltyäni huomasin että vesipumpun akselissa on pieni välys.. kävin hakemassa tarvike vesipumpun hintaan 30€ ja löin paikalleen ja kas kummaa roklotus loppu ja kunnollisen ilmaamisen jälkeen alko lämpöä tuleen kabiiniin ihan uskomattomattomia määriä
vanhassa pumpussa ei päällepäin huomannu mitään vikaa mutta kun sitä ravisti niin se piti jotain helinää..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment