Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 2.5 tic..rupee röpöttää alle 5000rpm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Konttikallo
    Newbiemmer
    • Jun 2005
    • 10

    m20 2.5 tic..rupee röpöttää alle 5000rpm

    eli..autossa on holset hx40.sit 535suuttimet ja 6kpl lisäsuuttimia bensan paineen säädin..megaruutta..eli sama ajaako periaatteessa 0.2barin-0.5 ahdoilla aina sama lopputulos rupee röpöttää n..4800rpm!kaikki sytkä osat uutta myös kunnon puola.sit vielä kokeiltu monia eri tulppia jne..penkissä tehot jäi nyt 220hv ja 300nm 0.4bar ja 4800rpm..teholapussa suora käyrä ylös asti noille kierroksille!mustaa lyö kiitettävästi putkesta.ei nyt tuu itel muuta mieleen ku toi mega..tai sit voisko olla mahdollisesti kampiakselin asento tunnistin tai trigger pyörä!!??????rupee pikkuhiljaa ahistaa jo.
    E34 525i 24V Touring
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #2
    Minkä kokoiset lisäsuuttimet?
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • Konttikallo
      Newbiemmer
      • Jun 2005
      • 10

      #3
      Originally posted by Jasu View Post
      Minkä kokoiset lisäsuuttimet?
      en oo niistä muuten varma..mut se on ihan sama ottaako ne pois käytöstä ni sama jatkuu..ja seos mittari on koko ajan vihree/puna alueella..ja paikallaan ku antaa kiekkaa röpisee ihan samal taval!ja sitä megaa säädeltiin samal siel penkis..meni huonommaks ehken!!!
      E34 525i 24V Touring

      Comment

      • Jasu
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 2110
        • Tampere / Isojoki

        #4
        Originally posted by Konttikallo View Post
        ..tai sit voisko olla mahdollisesti kampiakselin asento tunnistin tai trigger pyörä!!??????rupee pikkuhiljaa ahistaa jo.
        Hyvin mahdollista. Onko mikä anturi, miten kiinni ja mikä ilmarako? Ookko ottanu logia?
        Volvo S80 V8
        Mercedes C250d
        M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

        Comment

        • S.Kaulaote
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1579
          • Woikkaalla

          #5
          Originally posted by Jasu View Post
          Hyvin mahdollista. Onko mikä anturi, miten kiinni ja mikä ilmarako? Ookko ottanu logia?
          Just jos käy tossa kiekassa resonoimaa ja anturi ei saa lukemaa pyörältä.. :think
          Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

          -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
          -Mitsubishi "runkkari"

          Comment

          • Konttikallo
            Newbiemmer
            • Jun 2005
            • 10

            #6
            Originally posted by Jasu View Post
            Hyvin mahdollista. Onko mikä anturi, miten kiinni ja mikä ilmarako? Ookko ottanu logia?
            jos asento tunnistinta tarkoitit..taitaapi olla ihan omansa..jos en väärin oo kattonu!!!en oo mitannu ilmarakoja..eikä oo otettu logia!!täytyypi ruveta perehtyy niihin....ku se kuitenkin on aina se sama kierrosalue mis rupee rötää!!
            E34 525i 24V Touring

            Comment

            • Konttikallo
              Newbiemmer
              • Jun 2005
              • 10

              #7
              Originally posted by S.Kaulaote View Post
              Just jos käy tossa kiekassa resonoimaa ja anturi ei saa lukemaa pyörältä.. :think
              terve..eli mun mielestä siinä on ihan alkuperäinen pyörä ja tunnistin..eli vaatiko toi mega jonkun muun siihen..ku siitä ei oo mitään hajua.ku toi mega oli siinä sillon ku ostin auton!!!kiitoksia vastauksista!
              E34 525i 24V Touring

              Comment

              • Konttikallo
                Newbiemmer
                • Jun 2005
                • 10

                #8
                Originally posted by Konttikallo View Post
                terve..eli mun mielestä siinä on ihan alkuperäinen pyörä ja tunnistin..eli vaatiko toi mega jonkun muun siihen..ku siitä ei oo mitään hajua.ku toi mega oli siinä sillon ku ostin auton!!!kiitoksia vastauksista!
                niin ja se vielä edellinen omistaja sanoi ton megan ohjaavan pääsuuttimia ja lisäsuuttimia ja bensa pumppua!!tiedä sit..eli mites toi sytkä sit säädetään..
                E34 525i 24V Touring

                Comment

                • Jaakeri
                  BTCF Member
                  • Aug 2005
                  • 364
                  • Kurikka

                  #9
                  lisäsuuttimet taitaapi olla 6x200cc

                  Comment

                  • Konttikallo
                    Newbiemmer
                    • Jun 2005
                    • 10

                    #10
                    Originally posted by Jaakeri View Post
                    lisäsuuttimet taitaapi olla 6x200cc
                    mistä niin päättelit...
                    E34 525i 24V Touring

                    Comment

                    • Jaakeri
                      BTCF Member
                      • Aug 2005
                      • 364
                      • Kurikka

                      #11
                      Originally posted by Konttikallo View Post
                      mistä niin päättelit...
                      kuullostaisi niin Tältä!

                      Comment

                      • veeaho
                        Newbiemmer
                        • Feb 2008
                        • 12

                        #12
                        Originally posted by Konttikallo View Post
                        eli..autossa on holset hx40.sit 535suuttimet ja 6kpl lisäsuuttimia bensan paineen säädin..megaruutta..eli sama ajaako periaatteessa 0.2barin-0.5 ahdoilla aina sama lopputulos rupee röpöttää n..4800rpm!kaikki sytkä osat uutta myös kunnon puola.sit vielä kokeiltu monia eri tulppia jne..penkissä tehot jäi nyt 220hv ja 300nm 0.4bar ja 4800rpm..teholapussa suora käyrä ylös asti noille kierroksille!mustaa lyö kiitettävästi putkesta.ei nyt tuu itel muuta mieleen ku toi mega..tai sit voisko olla mahdollisesti kampiakselin asento tunnistin tai trigger pyörä!!??????rupee pikkuhiljaa ahistaa jo.

                        mulla oli joskus sama ongelma.....vikana oli lambda-anturi....johto oli poikki!! tai sitten sulla on likainen lambda!

                        Comment

                        • Jasu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2002
                          • 2110
                          • Tampere / Isojoki

                          #13
                          Nyt vasta hokasin ton ...penkissä tehot jäi nyt 220hv ja 300nm 0.4bar ja 4800rpm... Jos kaikki olisi kunnossa pitäisi tuon mielestäni olla lähempänä 300hv ja 350-400Nm.

                          Ja veeaho, vikana ei varmasti ole lambda.

                          Konttikallo, missä kävit penkissä?
                          Volvo S80 V8
                          Mercedes C250d
                          M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                          Comment

                          • VoDevil
                            BTCF Member
                            • Jul 2006
                            • 1046
                            • Pohojam`maa

                            #14
                            Olisko ennakko pieles??:think
                            -VaasaConnection-

                            Comment

                            • ZoMbiE
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2003
                              • 2583
                              • Lohja, Virkkala

                              #15
                              Mikä bensapumppu on laitteessa? Ettei vaan pumppu käy pieneksi? En kyllä lukenut jokaista postausta, mutta se tuli ekana mieleen..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎