Elikkäs 2 eri painelaakeria on tarjolla, eli vm. 84< ja 84>.
Nyt keulilla on moottori vm. -82 ja laatikko on vm. -89.
Kytkin ei irroita täysin.
Pitääkö minun joka tapauksessa nyt vaihtaa painelaakeri, vai jatkanko vianhakua silmälaakerista? Vai voinko vain viskata vm. 89 vauhtipyörän ja kytkimen paikoilleen tuohon 82 kampuraan vai meneekö silmälaakerikin uusiksi, se on ainakin eri tyyppinen paperilla(rulla vs. kuula).
Hydraulipuoli on kunnossa.
APUVA!
Nyt keulilla on moottori vm. -82 ja laatikko on vm. -89.
Kytkin ei irroita täysin.
Pitääkö minun joka tapauksessa nyt vaihtaa painelaakeri, vai jatkanko vianhakua silmälaakerista? Vai voinko vain viskata vm. 89 vauhtipyörän ja kytkimen paikoilleen tuohon 82 kampuraan vai meneekö silmälaakerikin uusiksi, se on ainakin eri tyyppinen paperilla(rulla vs. kuula).
Hydraulipuoli on kunnossa.
APUVA!
Comment