Announcement

Collapse
No announcement yet.

Painelaakeri ropleemaa m20.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

Painelaakeri ropleemaa m20.

Elikkäs 2 eri painelaakeria on tarjolla, eli vm. 84< ja 84>.

Nyt keulilla on moottori vm. -82 ja laatikko on vm. -89.

Kytkin ei irroita täysin.

Pitääkö minun joka tapauksessa nyt vaihtaa painelaakeri, vai jatkanko vianhakua silmälaakerista? Vai voinko vain viskata vm. 89 vauhtipyörän ja kytkimen paikoilleen tuohon 82 kampuraan vai meneekö silmälaakerikin uusiksi, se on ainakin eri tyyppinen paperilla(rulla vs. kuula).

Hydraulipuoli on kunnossa.

APUVA!
    Olli.
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 9990
    • KVLA

Originally posted by Rocla View Post
    Elikkäs 2 eri painelaakeria on tarjolla, eli vm. 84< ja 84>.

Nyt keulilla on moottori vm. -82 ja laatikko on vm. -89.

Kytkin ei irroita täysin.

Pitääkö minun joka tapauksessa nyt vaihtaa painelaakeri, vai jatkanko vianhakua silmälaakerista? Vai voinko vain viskata vm. 89 vauhtipyörän ja kytkimen paikoilleen tuohon 82 kampuraan vai meneekö silmälaakerikin uusiksi, se on ainakin eri tyyppinen paperilla(rulla vs. kuula).

Hydraulipuoli on kunnossa.

APUVA!
    Onko noiden "paksuuksissa" eroa?Mitattuna laakerin painepinnasta haarukan olakkeisiin.Ei tarvi olla isoa mittaeroa,kun ongelmia tulee.

Itse taannoin tein myyntiautoon "kytkinrempan" vaihtamalla pelkän levyn ja painelaakerin (jotkut tallin nurkasta löytyneet tarvikesellaiset).Ne eivät vaan täysin käyneet orkkis asetelman kanssa ja oli samaa ongelmaa kuin sinulla.Piti avata uudestaan ja etsiä tuon tarvikekytkimen asetelmakin,niin hups,johan irroitti.

Eli onkohan sinullakin jonkinlainen "Fatzerin-sekalaiset" setti koneessa ja toiminta sen mukainen?

Comment

• Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

Originally posted by Heguli 31 View Post
      Eli onkohan sinullakin jonkinlainen "Fatzerin-sekalaiset" setti koneessa ja toiminta sen mukainen?
      Huoh, hiukset lähtee, naulankantaan, itse laskin että ainakin kuudesta eri autosta on noita osia laitettu pellin alle, noh käy kuitenkin, kun poisti l-jetronicin osat motronic autosta
      Olli.

Comment

• Rocla
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2002
        • 7692
        • Kajaani

Kytkimen vikakin saatiin selville, sen verran voin kertoa, että kytkinlevyssä on sellainen hassunhauska "getriebe seite" teksti, jos et tiedä mitä se tarkoittaa, älä tee kytkinremppaa
        Olli.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎