Kävi tossa perinteinen äksidentti ja öljypohja meni m40:stä paskaks ilman että huomasin kolahdusta tms, eli en huomannut tapahtumaa ajoissa. No siinä sitten ajeltiin jonkun aikaa ja alkoi kuulua vaimeaa säkätystä. Ajattelin että nytkö tääkin kone tekee klassiset ja venat alkaa säkättää välyksiään ja jatkettiin edelleen ajoa vaan (ääni oli niin lievä)
Noh, poikettiin kahville sitten ja parkkiin ajaessa alkoi säkätys olla jo melko voimakasta. Tässä vaiheessa aloin epäilemään että joku kusee...mietin siinä sitten asiaa kahvin aikana ja lähtiessä löin käyntiin avasin pellin ja kuuntelin, tajusin että nyt on jotain paskaks menossa (sumpin aikana valunu viimesetkin mehut pihalle) ja sit syttykin painevalo. Asia selvisi tietenkin silloin ja eikun hinaukseen.
Mitenkäs nopeesti toi nyt kuluttaa laakereita ja venttiilikoneistoa vähillä öljyillä ja lopussa hetken käytännössä ilman mitään käyttö :think Onko toivoa ettei mitään oo vielä käyny? kai siellä vähän ölkkiä pyörii aina kunnes valo syttyy (sen jälkeen tietenkin sammutettiin kone välittömästi)
Noh, poikettiin kahville sitten ja parkkiin ajaessa alkoi säkätys olla jo melko voimakasta. Tässä vaiheessa aloin epäilemään että joku kusee...mietin siinä sitten asiaa kahvin aikana ja lähtiessä löin käyntiin avasin pellin ja kuuntelin, tajusin että nyt on jotain paskaks menossa (sumpin aikana valunu viimesetkin mehut pihalle) ja sit syttykin painevalo. Asia selvisi tietenkin silloin ja eikun hinaukseen.
Mitenkäs nopeesti toi nyt kuluttaa laakereita ja venttiilikoneistoa vähillä öljyillä ja lopussa hetken käytännössä ilman mitään käyttö :think Onko toivoa ettei mitään oo vielä käyny? kai siellä vähän ölkkiä pyörii aina kunnes valo syttyy (sen jälkeen tietenkin sammutettiin kone välittömästi)
Comment