Ja muista sitten huuhtoa nuo mineraaliöljyt huolella pois sieltä koneesta kun laitat synteettiset sisään..
mitenkäs tän parhaiten teen? :think vaihtuuko muuten noissa hydraulisissa säätimissä öljy vai pysyykö siellä sama litku pääosin mitkä on sisään mennyt kerran? et ei tarvii käydä irrottelee ja puristelee tyhjiks?
näin on ei tarvi mitään huuhtelua moniaste-öljyjen jälkeen... mut jos haluut oikein vimosenpäälle tehä niin ota öljyroppu yöxi auki ja samoin öljyfiltteri pois ja uus suodatin satsi ja synteetiset sisään luulis noilla kulkevan vanhan rassin jos ei oo mitään rikki... nii oli kumma mun 525 ei ollu nokissa yhtää mitään jälkee ku nyt oon sitä purkanu ja myllyl on ajettu +300tkm ja ed. omistaja sanoi et ei oo konetta aukonu, ite sil on ajanu n.50tkm
näin on ei tarvi mitään huuhtelua moniaste-öljyjen jälkeen... mut jos haluut oikein vimosenpäälle tehä niin ota öljyroppu yöxi auki ja samoin öljyfiltteri pois ja uus suodatin satsi ja synteetiset sisään luulis noilla kulkevan vanhan rassin jos ei oo mitään rikki... nii oli kumma mun 525 ei ollu nokissa yhtää mitään jälkee ku nyt oon sitä purkanu ja myllyl on ajettu +300tkm ja ed. omistaja sanoi et ei oo konetta aukonu, ite sil on ajanu n.50tkm
sitähän minäkin... kylhän se kulki joo moniasteellakin, säkätti vaan perkeleesti. tiiä sitten paraneeko ölkin vaiholla...
heittäiskö joku tost tietoo ennen kun teen mitään? ettei siitä vaan oo sit haittaa? :think
No heitetään nyt ihan täysin mutuna että jos haluut oikeen hifistellä niin voithan noin tehdä, tuskinpa siitä kuitenkaan mitään sen kummempaa hyötyä on tässäkään autossa jos ei edellisessäkään samanmoisessa ollut mitään merkitystä.
No heitetään nyt ihan täysin mutuna että jos haluut oikeen hifistellä niin voithan noin tehdä, tuskinpa siitä kuitenkaan mitään sen kummempaa hyötyä on tässäkään autossa jos ei edellisessäkään samanmoisessa ollut mitään merkitystä.
meinasin vaan kun siinä oli loppu se mekanismi muutenkin etten tiiä johtuko siitä että jäis välystä liikaa...no, enpä nyt sitten tota ala varmaan tekemään, koht pitäs niputtaa kasaan kun osat tuli tänään. odotukset ei kovin korkeella
Comment