Eli viisaat pistäkää tietoa kyseisestä viasta! Eli jouduin vaihtamaan e34 askin (zf 5 hp-18, musta kilpi) kun edellinen sano itsensä irti. loota toimii muuten moitteetomasti paitsi kickdown vaiheessa menee ikäänkuin vapaalle hetkeksi ja koneen kierrokset pääsee nousemaan kohtuuttomaksi sen jälkeen nykäsee todella voimakkaasti (tietty kun vaihde menee päälle) askiin vaihdettiin öljyt dexron lll ja suodatin. öljy vaihdettiin flushing tekniikalla... vauhdissa jos polkimen painaa rauhassa pohjaan niin vikaa ei ole.. eli jos polkimen murjasee pohjaan niin että aski joutuu vaihtamaan pari pykälää pienemmälle silloin tapahtuu kertomalla tavalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
automaattiongelma
Collapse
X
-
samaa vikaa ehkä
ookko saanu autosi laatikon pelaamaan? mulla on saman tyylinen laatikon toiminta ja sama laatikko omassa e39:ssä. tähän asti olen luullut että ei vika vaan ominaisuus... joskus oon kuullu että kicdownin "herkkyyttä" pystys säätämään konetilasta, ja olen harkinnut vain sitä säätöä. en vai vielä tiedä mitä säätää tai onko se edes varmaa että pystyy.
Comment
-
-
Kickdowniahan pystyy säätämään sen ollessa vaijerilla toimiva jolloin vaijeria vaan kirsitetään laatikonkyljestä... tosin tuo viittaa hieman johonkin venttiili vikaan laatikossa-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by ongelmalapsi View PostKickdowniahan pystyy säätämään sen ollessa vaijerilla toimiva jolloin vaijeria vaan kirsitetään laatikonkyljestä... tosin tuo viittaa hieman johonkin venttiili vikaan laatikossa
Comment
-
-
jep jep, sähköllähän se...
Kiinostaa vaan meinaan ittelläni kun iskee kickdowniin, menee loota "vapaalle" jengat nousee johonkin ~4000 kieppeille (riippuu minkä vaihteen on heittämässä pesään) sitten tulee reipas nykäsy ja taas mennään...
Eli onkos toi nyt joku vika vai? meinaan näin nopeasti tuntuisi että ihan ominaisuus, jolla laatikko pyrkii synkronoimaan koneen ja laatikon pyörimisnopeudet...
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostEiköhän nämä "vaijeriviritykset" jääneet kultaiselle 70-luvulle....eli kaikki toimii ihan sähköisesti ohjattuna.Last edited by turbopuusti; 03-04-2008, 22:48.e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by _koukku_ View Postookko saanu autosi laatikon pelaamaan? mulla on saman tyylinen laatikon toiminta ja sama laatikko omassa e39:ssä. tähän asti olen luullut että ei vika vaan ominaisuus... joskus oon kuullu että kicdownin "herkkyyttä" pystys säätämään konetilasta, ja olen harkinnut vain sitä säätöä. en vai vielä tiedä mitä säätää tai onko se edes varmaa että pystyy.
Joo en ole vielä saannu askia toimimaan, kuulin että kyse saattaa olla että askin pyörintä antureissa olisi likaa tai muuten vaa ei enää toimisi. Mulla yksi paskaks menny aski on ja mä sen avasin ja rupesin tutkimaan että mistä kyseiset anturit löytää. On meinaa todella vittu paikassa, toisen pystyy näkemään kun öljypohjan ottaa auki mutta toinen on sielä öljyn kierto laattojen alla. eli ei viitsis ruveta ennen vaihtaa kun tietäis varmasti että kyse on just niistä... :think
Comment
-
Comment