eli tyhmä kysymys mitä kestää vakio palikoilla 2.5 kone ahtoja..hx40 ahdin lisäsuutimet bensanpaineen säädin jne muuten itse kone vakio!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw m20b25 mit kestää vakio kone ahtoja???
Collapse
X
-
Originally posted by metanolman83 View Postjaa että ihan vakio puristuksilla ja muutenkin vakio osilla meinasit turbottaa..varmaan kyllä riitäisi pienempikin ahdin kun hx40.. tämä on kyllä ihan heitto mutta olisko 0,2-0,3?E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostKyllä se kestää sen 1.0bar kun on säädöissä jossei enemmänkin jopa 1.2bar... ei se bmw kone niin heikko ole
Eli ainakin tuo 0,4 bar pitäisi kestää melko luotettavastikin.
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostEhkä 1 bar on hieman liiottelua, mutta jo 80-luvulla myytiin m20b25-moottoriin jälkiasennus-turbopakettia (Mosselman), jolla vakiokoneeseen puhallettiinn. 0,4 baria ahtopainetta.
Eli ainakin tuo 0,4 bar pitäisi kestää melko luotettavastikin.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Jos moottorinohjaus + bensansyöttö on kunnossa niin luotettavasti voipi ajella 0,7-0,8bar ahdoilla ja tässä vaiheessa ei tarvita vielä ohjelmoitavaa ruiskua vaan esim. vakio boksin lastutus dynossa.
Vakio motronicilla ilman lastua pääsee jo ~0,4-0,5bar tienoille ennen kuin tulee raja vastaan ja alkaa männät sulaa etc.
Moottori sinällään ei prakaa heti vaan moottorinohjaus tekee siitä haavoittuvaisen, kuten muistakin autoista jos ajatellaan jälkiturbotusta.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Soiled View PostJos moottorinohjaus + bensansyöttö on kunnossa niin luotettavasti voipi ajella 0,7-0,8bar ahdoilla ja tässä vaiheessa ei tarvita vielä ohjelmoitavaa ruiskua vaan esim. vakio boksin lastutus dynossa.
Vakio motronicilla ilman lastua pääsee jo ~0,4-0,5bar tienoille ennen kuin tulee raja vastaan ja alkaa männät sulaa etc.
Moottori sinällään ei prakaa heti vaan moottorinohjaus tekee siitä haavoittuvaisen, kuten muistakin autoista jos ajatellaan jälkiturbotusta.E34 525i 24V Touring
Comment
-
-
Originally posted by Konttikallo View Postno on siin mega..ja lisäsuuttimet..ja kone on kat malli..eli eiks se oo matalapuristeinen kone????
Comment
-
Comment