Announcement

Collapse
No announcement yet.

voipi poistella, kun onnistuin kerran nostamaan ylös satavuotta vanhan topicin...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • f1zz
    GTi:stä tuttu
    • Sep 2003
    • 1469
    • Veikkola

    #46
    Tarkista kaikki lämpöanturin piuhat!?! Ainakin ljetissä ryyppyanturi saa äärettömän arvon ja pumppaa koneeseen PALJON bensaa jolloin se hädintuskin käy.. ja kun kerran hörähtää niin ei lähde käyntiin kunnes kuivaa..

    Comment

    • /PETE/
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 430
      • Seutula City / Vantaa

      #47
      Originally posted by L.H
      Joo-o.. nyt olis "uusi" kansi paikoillaan, mutta eipä toimi, PRKELE.. Tyhjäkäytiä ei käy kaikilla, mutta kierroksilla kuulostais, että kaikki pytyt on pelissä ja jos moottori sammuu, niin sitten se ei lähde enää käyntiin. Aina kun antaa koneen seisoa, se lupaa ekalla yrityksellä, mutta jos se ei sillä lähde, niin sitten ei toivoakaan.
      Kannessa pitäis olla hiottu nokka, jossa asteet 302/298??, mutta eihän sen tohon käynnistymiseen pitäis vaikuttaa.. :roll:
      No nii jollain muulla on sama ongelma m20b25 kansirempan jälkeen.
      Aivan sama tyhjäkäynti ongelma löytyy myös tästä osoitteesta jonka kanssa oon taistellu jo kohta vuoden verran
      Nokka hiottu rempan yhteydessä....

      Originally posted by Hemi
      Kyllähän ne virtausnopeudet alakierroksilla ovat laskeneen em.operaation seurauksena. Seosta täytyy lähteä rukkaamaan sen jälkeen kun olet tarkistanut että minkäänlaisia ilmavuotoja ei varmasti ole. Eli ei muutakuin ilmamäärämittarin kimppuun tai vaihtoon.
      Entäs kun on toi lambda jonka pitäs säätää seoksen oikeeks, ja joka viel toimii oikein mittareiden mukaan? Ja päästöt on kunnossa?
      Se on kyllä tullu kokeiltuu että pakoventtiilien välyksen ku säätää 0.35 ni käynti paranee, mut kukaan ei kuuntele sitä rallatusta :?
      Osia on vaihdeltu ja kokeiltu, moottorinohjausboksia ja ilmanmäärämittaria myöden toisista autoista mutta mikään ei tunnu auttavan?
      Pitäskö laittaa säädettävä nokkapyörä vai mikä tähän auttaa???
      E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber Metallic
      EX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91

      Comment

      • L.H
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 2481
        • Lohja

        #48
        .....
        Last edited by L.H; 01-05-2012, 21:04.
        “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

        Comment

        • L.H
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2003
          • 2481
          • Lohja

          #49
          .....
          Last edited by L.H; 01-05-2012, 21:05.
          “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

          Comment

          • Jacek
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 552
            • Helsinki

            #50
            Hiotuista nokista on ainaskin mulla pelkkiä huonoja kokemuksia kuultuna, itse ei tulis mieleenkään laittaa sellasta. Perusympyrää pienentämällähän ne aina tehdään. Jos kone käy huonosti niin tarkista imuvuodot (Brakleen toimii siinä hyvin) ruiskuttele eri kohtiin mistä se voi vetää ilmaa ohi ja jos käynti muuttuu (paranee) ni se vuotaa siitä. Jos ei johdu siitä eikä ilmeistä muutakaan asennusvirhettä ole niin vaihda vakionokka tilalle ja kokeile uudelleen.

            Kait sen muistit että 325i mäntien kanssa ei sovi kun 325i kansi ellei palotilaa koneista voimakkaasti ? 325i kannessa on myös jäähdytysvesikanavat palotilojen välissä.

            M20 kannet halkeavat yleensä nokkapukin laakeripinnan alareunasta. Halkeama muistuttaa ohuella lyijykynällä vedettyä viirua.

            Joskus on myös tullu nähtyä sellasta että venttilinvartta on hiottu liikaa jonka seurauksena keivuvipu ottaa kiinni ylempään venttilijousilautaseen ja ääni on sen mukainen. Jäljet näet pienellä peilillä keinuvivun alareunasta, pehmeämpi alumiini painuu kasaan.
            (M3 + M3) - M5 = M1 ?

            Osia myytävänä

            http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

            Comment

            • L.H
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 2481
              • Lohja

              #51
              .....
              Last edited by L.H; 01-05-2012, 21:08.
              “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

              Comment

              • Jacek
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 552
                • Helsinki

                #52
                Hyvähyvä :o) Hiotut nokat on suolesta, kannattaa pitää näppinsä erossa niistä
                (M3 + M3) - M5 = M1 ?

                Osia myytävänä

                http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

                Comment

                • dunkelblau
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 1151
                  • Uusimaa

                  #53
                  Originally posted by L.H
                  Joo-o.. nyt olis "uusi" kansi paikoillaan, mutta eipä toimi, PRKELE.. Tyhjäkäytiä ei käy kaikilla, mutta kierroksilla kuulostais, että kaikki pytyt on pelissä ja jos moottori sammuu, niin sitten se ei lähde enää käyntiin. Aina kun antaa koneen seisoa, se lupaa ekalla yrityksellä, mutta jos se ei sillä lähde, niin sitten ei toivoakaan.
                  Kannessa pitäis olla hiottu nokka, jossa asteet 302/298??, mutta eihän sen tohon käynnistymiseen pitäis vaikuttaa.. :roll:
                  Rallinokka (~300aste) toimii juuri noin, jos toimii... Ei sovellu arkikäyttöön, sehän kuluttaa akkuakin pidemmän päälle... :lol:

                  Kadulla max ehkä 280-290 asteinen. Nostolla ei ole niinkään väliä :wink:

                  Edit: Et kokeillu yhtään, edes pikkuriikkisen polkasta tolla virinokalla??? Poistuttiko?
                  "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

                  Comment

                  • L.H
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2003
                    • 2481
                    • Lohja

                    #54
                    .....
                    Last edited by L.H; 01-05-2012, 21:03.
                    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                    Comment

                    • L.H
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2003
                      • 2481
                      • Lohja

                      #55
                      .....
                      Last edited by L.H; 01-05-2012, 21:11. Reason: poistoon... piti kirjoittaa toiseen topicciin.
                      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎