Tarkista kaikki lämpöanturin piuhat!?! Ainakin ljetissä ryyppyanturi saa äärettömän arvon ja pumppaa koneeseen PALJON bensaa jolloin se hädintuskin käy.. ja kun kerran hörähtää niin ei lähde käyntiin kunnes kuivaa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
voipi poistella, kun onnistuin kerran nostamaan ylös satavuotta vanhan topicin...
Collapse
X
-
Originally posted by L.HJoo-o.. nyt olis "uusi" kansi paikoillaan, mutta eipä toimi, PRKELE.. Tyhjäkäytiä ei käy kaikilla, mutta kierroksilla kuulostais, että kaikki pytyt on pelissä ja jos moottori sammuu, niin sitten se ei lähde enää käyntiin. Aina kun antaa koneen seisoa, se lupaa ekalla yrityksellä, mutta jos se ei sillä lähde, niin sitten ei toivoakaan.
Kannessa pitäis olla hiottu nokka, jossa asteet 302/298??, mutta eihän sen tohon käynnistymiseen pitäis vaikuttaa.. :roll:
Aivan sama tyhjäkäynti ongelma löytyy myös tästä osoitteesta jonka kanssa oon taistellu jo kohta vuoden verran
Nokka hiottu rempan yhteydessä....
Originally posted by HemiKyllähän ne virtausnopeudet alakierroksilla ovat laskeneen em.operaation seurauksena. Seosta täytyy lähteä rukkaamaan sen jälkeen kun olet tarkistanut että minkäänlaisia ilmavuotoja ei varmasti ole. Eli ei muutakuin ilmamäärämittarin kimppuun tai vaihtoon.
Se on kyllä tullu kokeiltuu että pakoventtiilien välyksen ku säätää 0.35 ni käynti paranee, mut kukaan ei kuuntele sitä rallatusta :?
Osia on vaihdeltu ja kokeiltu, moottorinohjausboksia ja ilmanmäärämittaria myöden toisista autoista mutta mikään ei tunnu auttavan?
Pitäskö laittaa säädettävä nokkapyörä vai mikä tähän auttaa???E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Hiotuista nokista on ainaskin mulla pelkkiä huonoja kokemuksia kuultuna, itse ei tulis mieleenkään laittaa sellasta. Perusympyrää pienentämällähän ne aina tehdään. Jos kone käy huonosti niin tarkista imuvuodot (Brakleen toimii siinä hyvin) ruiskuttele eri kohtiin mistä se voi vetää ilmaa ohi ja jos käynti muuttuu (paranee) ni se vuotaa siitä. Jos ei johdu siitä eikä ilmeistä muutakaan asennusvirhettä ole niin vaihda vakionokka tilalle ja kokeile uudelleen.
Kait sen muistit että 325i mäntien kanssa ei sovi kun 325i kansi ellei palotilaa koneista voimakkaasti ? 325i kannessa on myös jäähdytysvesikanavat palotilojen välissä.
M20 kannet halkeavat yleensä nokkapukin laakeripinnan alareunasta. Halkeama muistuttaa ohuella lyijykynällä vedettyä viirua.
Joskus on myös tullu nähtyä sellasta että venttilinvartta on hiottu liikaa jonka seurauksena keivuvipu ottaa kiinni ylempään venttilijousilautaseen ja ääni on sen mukainen. Jäljet näet pienellä peilillä keinuvivun alareunasta, pehmeämpi alumiini painuu kasaan.
Comment
-
-
Originally posted by L.HJoo-o.. nyt olis "uusi" kansi paikoillaan, mutta eipä toimi, PRKELE.. Tyhjäkäytiä ei käy kaikilla, mutta kierroksilla kuulostais, että kaikki pytyt on pelissä ja jos moottori sammuu, niin sitten se ei lähde enää käyntiin. Aina kun antaa koneen seisoa, se lupaa ekalla yrityksellä, mutta jos se ei sillä lähde, niin sitten ei toivoakaan.
Kannessa pitäis olla hiottu nokka, jossa asteet 302/298??, mutta eihän sen tohon käynnistymiseen pitäis vaikuttaa.. :roll:
Kadulla max ehkä 280-290 asteinen. Nostolla ei ole niinkään väliä :wink:
Edit: Et kokeillu yhtään, edes pikkuriikkisen polkasta tolla virinokalla??? Poistuttiko?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
Comment