Tarkotus olis sovittaa siihen myös ne isommat venttiilit.. Tietääkö kukaan paikkaa missä oikeesti saadaan toi kansi virtaamaan? Jos se tosta tehään, niin pitää siitä sitten tulla reilusti parempi, kun toi m20b25 kansi!
ST-Motors... Oma kansi siellä teettetty ja virtaa 12.6 millin venttiilin nostolla 291.6 hp,myöskin % flow rating samaisella nostolla 103%
Mitä muutoksia tuolle kannelle tehtiin?
Ja suuntaa antava hinta.
Tietääkö joku varmasti, että meneekö ne m20b25 kannen venttilit tohon m20b20 kanteen ilman, että seetit tehään uusiks?? Nehän on sekä imu- että pakopuolella 2mm isommat..
Kysyin tätä 0peraatiota keväällä ja näin sanoi seetien koneistaja..asia varmistui vielä kun käytin sen m20b20 2.6L M-sportin auki ja kyllä siellä seetissä on juuri ton verran tilaa et ne mahtuu vakio seetille
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown! -Official BTCF-Sauna Team- -Official BTCF-Jusauksen allasteam- -Team BTCF Top Alcohol- -Team Pimp My Bride- TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm) R.I.P. 1K MOTORSPORTS R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30, 526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Tarkotus olis sovittaa siihen myös ne isommat venttiilit.. Tietääkö kukaan paikkaa missä oikeesti saadaan toi kansi virtaamaan? Jos se tosta tehään, niin pitää siitä sitten tulla reilusti parempi, kun toi m20b25 kansi!
ST-Motors... Oma kansi siellä teettetty ja virtaa 12.6 millin venttiilin nostolla 291.6 hp,myöskin % flow rating samaisella nostolla 103%
Mitä muutoksia tuolle kannelle tehtiin?
Ja suuntaa antava hinta.
Venttiilit ovat vakiokoossa,muista muutoksista enpä tiedä,mutta eipä jää muita vaihtoehtoja kuin kanavien muotoilu ja 3 kulma seetit.
Hintaa kannattanee kysyä itse firmasta.
Venttiilit ovat vakiokoossa,muista muutoksista enpä tiedä,mutta eipä jää muita vaihtoehtoja kuin kanavien muotoilu ja 3 kulma seetit.
Hintaa kannattanee kysyä itse firmasta.[/quote]
Sinulle ja muillekin.. kannattaako laittaa koneremppaan saman verran rahaa kuin vaihtomoottoriin ? Vanhan paskan voi sitten myydä pois ja palauttaa osan rahoista.. tai jos on pisnismiestä niin, vaikka koko vaihtomotin hinnan.
Entäs jos remontti ei onnistukkaan täydellisesti... Unohtuu vaikka tärkeitä osia.
:lol: Ei herneitä... tuo minun M20B25 on edelleen myynnissä, jos kiinnostaa. Se käy kaikilla pytyillä tyhjääkin :lol: ja lähtee käyntiin aina ku avaimesta näppää... Vielä ei ole myöhästä...
Kyllähän ne virtausnopeudet alakierroksilla ovat laskeneen em.operaation seurauksena. Seosta täytyy lähteä rukkaamaan sen jälkeen kun olet tarkistanut että minkäänlaisia ilmavuotoja ei varmasti ole. Eli ei muutakuin ilmamäärämittarin kimppuun tai vaihtoon.
Comment