M10 tietäjät nyt tarvis tietoa. Ilmeisesti kuvassa on pattipäämännät? Tuli vaan ongelma kun luin noita vanhoja topikkeja, että kun laskee kantta eli koneistaa siivun veks niin voi nuo pattipäämännät ottaa kiinni venttiileihin sekä ketjun kiristyksessä saattaa olla ongelmia. Kuinka paljon uskaltaa siis ottaa kannesta veks, jos on nuo männät, jotta saisi kuitenkin jotain puristuksia koneeseen ja pystyy viel kiristämään ketjunkin.
Oisko kellään tietoo paljon noilla männillä on puristukset vakiona. 8,5:1 vai 9,3:1 vai...?
Täytyisi varmaan tarkastaa etukäteen jo kannen nykyinen korkeus, jos sitä onkin jo aikasemmin laskettu. Onko jotain vakio mittoja, mihin voisi verrata?
Kansi on e21 2,0 isot venat. Tulossa 292 asteinen nokka, jouset, 40 tupla dellortot, ja peltipakosarja, . Alakerta siis jäämässä vakioksi 2.0 SB.
Oisko kellään tietoo paljon noilla männillä on puristukset vakiona. 8,5:1 vai 9,3:1 vai...?
Täytyisi varmaan tarkastaa etukäteen jo kannen nykyinen korkeus, jos sitä onkin jo aikasemmin laskettu. Onko jotain vakio mittoja, mihin voisi verrata?
Kansi on e21 2,0 isot venat. Tulossa 292 asteinen nokka, jouset, 40 tupla dellortot, ja peltipakosarja, . Alakerta siis jäämässä vakioksi 2.0 SB.
Comment