Nyt alkaa usko loppua m40 sarjan koneeseen.
Autona -89 316i ja ongelmana huono käynnistyvyys (lähtee parhaiten käyntiin pari päivää seisseenä, muuten saa sahata startilla 10 sekunnin molemmin puolin)
Huonoin aika käynnistykseen on 1-3 tuntia ajosta..
Aina on kyllä lopulta käynnistynyt, aluksi röpöttää ja täristää koko autoa eikä jaksa vääntää ollenkaan, ilman kierroksia ei liiku.
Lämpimänä toimii kohtuullisesti mutta tyhjäkäynti on epätasaista ja tietty pakonomaisuus käynnissä on.
Autoon on vaihdettu:
Tulpat
niiden johdot
puola
virranjakajan kansi
pyöriä
bensasuodatin
uusia letkuja niin alipaine kuin bensapuolelle
imusarjan tiivisteet
Kokeiltua toimivasta yksilöstä:
motronic boksi
ilmamäärä mittari
kansi rempattu joskus, ei rapise kuin yleensä mutta puristuspaine mittauksissa ei ole käyty, joku olisi mennyt vikaan kannessa?
Olisiko ideoita mistä voisi johtua?
Seuraavaksi varmaan kokeilen sitä anturia vaihtaa joka on kampiakselin hihnapyörän yhteydessä..
Autona -89 316i ja ongelmana huono käynnistyvyys (lähtee parhaiten käyntiin pari päivää seisseenä, muuten saa sahata startilla 10 sekunnin molemmin puolin)
Huonoin aika käynnistykseen on 1-3 tuntia ajosta..
Aina on kyllä lopulta käynnistynyt, aluksi röpöttää ja täristää koko autoa eikä jaksa vääntää ollenkaan, ilman kierroksia ei liiku.
Lämpimänä toimii kohtuullisesti mutta tyhjäkäynti on epätasaista ja tietty pakonomaisuus käynnissä on.
Autoon on vaihdettu:
Tulpat
niiden johdot
puola
virranjakajan kansi
pyöriä
bensasuodatin
uusia letkuja niin alipaine kuin bensapuolelle
imusarjan tiivisteet
Kokeiltua toimivasta yksilöstä:
motronic boksi
ilmamäärä mittari
kansi rempattu joskus, ei rapise kuin yleensä mutta puristuspaine mittauksissa ei ole käyty, joku olisi mennyt vikaan kannessa?
Olisiko ideoita mistä voisi johtua?
Seuraavaksi varmaan kokeilen sitä anturia vaihtaa joka on kampiakselin hihnapyörän yhteydessä..
Comment