Announcement

Collapse
No announcement yet.

S38B38 ilmaaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erich
    BTCF Member
    • Apr 2005
    • 783
    • Hämeenkyrö

    #16
    Perkele, tätyykö se itte laittaa mamman kattilaan ja kokeilla, mitä tapahtuu...

    Veikkauksia?
    6 - E24 635
    7 - E38 740
    8 - E31 850

    Comment

    • Matula
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 1706

      #17
      Originally posted by Erich View Post
      Perkele, tätyykö se itte laittaa mamman kattilaan ja kokeilla, mitä tapahtuu...

      Veikkauksia?
      Onko tämä lähellä toimintaperiaatetta:

      ?

      Comment

      • wtr
        Bimmer Rookie
        • Feb 2007
        • 112
        • Turku

        #18
        Jatketaas tähän topikiin...eli termostaatti meni vaihtoon ja nyt pysyy tyhjäkäynnillä lämmöt juuri kello 12:ssa. Kuitenkin matka-ajossa tahtoo lämmöt olla karvan verran tuon keskitason alapuolella. Mitenköhän nuo lämmöt sais pysymään pidemmässäkin matka-ajossakin täysin keskellä? Mukava olisi saada kuntoon, kun tuntuu että lämmöt keskellä kulutus pienenee huomattavasti eikä ole havaittavissa nykimistä. Auto siis tällä s38b38:lla ja ongelma esiintyy vain >60km/h -nopeuksissa.
        myydään:
        - E34 M5 putkiston osia

        Comment

        • Petteri75
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 2540
          • Kirkkonummi

          #19
          Originally posted by wtr View Post
          Jatketaas tähän topikiin...eli termostaatti meni vaihtoon ja nyt pysyy tyhjäkäynnillä lämmöt juuri kello 12:ssa. Kuitenkin matka-ajossa tahtoo lämmöt olla karvan verran tuon keskitason alapuolella. Mitenköhän nuo lämmöt sais pysymään pidemmässäkin matka-ajossakin täysin keskellä? Mukava olisi saada kuntoon, kun tuntuu että lämmöt keskellä kulutus pienenee huomattavasti eikä ole havaittavissa nykimistä. Auto siis tällä s38b38:lla ja ongelma esiintyy vain >60km/h -nopeuksissa.
          Ymmärtääkseni lämpöjen tulee ollakin karvan verran keskikohdan viileämmällä puolella, itse asiassa myös tyhjäkäynnillä. Näin ainakin omalla kohdalla, sekä parissa mitä on tullut koeajettua. Itse en siis huolestuisi moisesta, mutta jos nykimistä esiintyy lämpöjen mukaan, tarvitaan lisätutkimuksia?

          M5-boardilla on tainnut joskus esiintyä galluppiakin missä kohtaa lämpömittarin neula on, joten search sinnekin ja sitten toteamaan yksi "ongelma" korjatuksi
          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

          Comment

          • wtr
            Bimmer Rookie
            • Feb 2007
            • 112
            • Turku

            #20
            Originally posted by Petteri75 View Post
            Ymmärtääkseni lämpöjen tulee ollakin karvan verran keskikohdan viileämmällä puolella, itse asiassa myös tyhjäkäynnillä. Näin ainakin omalla kohdalla, sekä parissa mitä on tullut koeajettua. Itse en siis huolestuisi moisesta, mutta jos nykimistä esiintyy lämpöjen mukaan, tarvitaan lisätutkimuksia?

            M5-boardilla on tainnut joskus esiintyä galluppiakin missä kohtaa lämpömittarin neula on, joten search sinnekin ja sitten toteamaan yksi "ongelma" korjatuksi
            Kiitos, tämä selvensi asiaa täytyykin tuota m5-boardia tutkailla
            myydään:
            - E34 M5 putkiston osia

            Comment

            • |parsakaali|
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2005
              • 997

              #21
              Oletkos kokeillut, jos pidät pikkuisen jalkaa kaasulla, esim tyhjäkäynti on 700rpm ja nostat sen kaasulla 900rpm niin pysyykö lämmöt kurissa. Tälläinen vika oli yhdessä entisessä autossa ja bemari tietysti. Autossa oli uusi syyläri, flekti toimi, termari ja vesipumppukin uusia. Neste ei vain jostain syystä kiertänyt tarpeeksi. Syytä ei asialle selvinnyt, mutta -20 keleillä ei keittänyt tyhjäkäynnillä... Mutta vaikka +30 helteessäkään ei keittänyt jos piti kaasulla tyhjäkäyntiä 900 paikkeilla.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎