Sehän riippuu, kuten onko kauas pitkä vai lyhyt matka?
Jos uusi pata tulossa niin ei muuta kuin nilkka suoraksi. Onko puurot ja vellit sekaisin, hukkuuko nestettä paljon? Kokeile ja katso mitä jää jäljelle, jotkut ajaa pahvivikaisella vuosia, toisilla kilahtaa laakerit vedestä "sekunneissa".
Lainataan topikkia. Eli voiko vuotavasta kannentiivisteesta lähteä sellanen suihku kuin vesipyssyllä ampuisi? Kierroksia oli n.5000 kun suihkuaa, sitä ennen ei vuoda oikeastaan ollenkaan. Sen verran vain, että pientä savua nousee. Harmittavasta paikasta vuotaa (ilmeisesti), koneen päästä sieltä ohjaamon puolelta. Tästä kun ei ole mitään kokemusta ennen.
Ja oikeastaan samalla voisi kysyä, että löytyykö jostain ohjeita kansipahvin vaihtamiseen? Helpottaisi ainakin sen verran, ettei turhaa tulisi purettua, jos ite alan vaihtamaan. Huomenna olisi tarkoitus soitella eri paikkoihin ja kysellä vaihdon hintaa. Mitä te olette maksaneet vaihdosta?
Lainataan topikkia. Eli voiko vuotavasta kannentiivisteesta lähteä sellanen suihku kuin vesipyssyllä ampuisi? Kierroksia oli n.5000 kun suihkuaa, sitä ennen ei vuoda oikeastaan ollenkaan. Sen verran vain, että pientä savua nousee. Harmittavasta paikasta vuotaa (ilmeisesti), koneen päästä sieltä ohjaamon puolelta. Tästä kun ei ole mitään kokemusta ennen.
Ja oikeastaan samalla voisi kysyä, että löytyykö jostain ohjeita kansipahvin vaihtamiseen? Helpottaisi ainakin sen verran, ettei turhaa tulisi purettua, jos ite alan vaihtamaan. Huomenna olisi tarkoitus soitella eri paikkoihin ja kysellä vaihdon hintaa. Mitä te olette maksaneet vaihdosta?
Kone on M52B28
Aika oudolta kuullostaa että pahvista ruiskuu noin kovin... :think Kannattaa tutkia tarkemmin...
Öljy on ihan tavallisen väristä, joten koneeseen sisälle päin vesi ei vuoda. Ulos suihkuaa vain sieltä koneen takapäästä. Jos kansi on halki voisiko se aiheuttaa tällaisen? Eli kun kierroksia paljon, niin alkaa suihkuamaan.
Meneekö koneen päässä siellä ohjaamon puolella jotain vesiletkuja? Jos vika olisikin sellaisessa.
Comment