Announcement

Collapse
No announcement yet.

vuotava kannentiiviste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakez87
    Newbiemmer
    • Feb 2006
    • 15
    • Oulu

    vuotava kannentiiviste

    eli kestääkö ajaa jos kansipahvi vuotaa? olis hyvä saada auto pajalle mut sinne on matkaa reilu 100km..
    kyseessä siis 325i -88
  • reddewil
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 3015
    • West Coast

    #2
    Sehän riippuu, kuten onko kauas pitkä vai lyhyt matka?
    Jos uusi pata tulossa niin ei muuta kuin nilkka suoraksi. Onko puurot ja vellit sekaisin, hukkuuko nestettä paljon? Kokeile ja katso mitä jää jäljelle, jotkut ajaa pahvivikaisella vuosia, toisilla kilahtaa laakerit vedestä "sekunneissa".
    ...

    Comment

    • x-arttu-x
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2007
      • 583
      • Lieto

      #3
      Lainataan topikkia. Eli voiko vuotavasta kannentiivisteesta lähteä sellanen suihku kuin vesipyssyllä ampuisi? Kierroksia oli n.5000 kun suihkuaa, sitä ennen ei vuoda oikeastaan ollenkaan. Sen verran vain, että pientä savua nousee. Harmittavasta paikasta vuotaa (ilmeisesti), koneen päästä sieltä ohjaamon puolelta. Tästä kun ei ole mitään kokemusta ennen.

      Ja oikeastaan samalla voisi kysyä, että löytyykö jostain ohjeita kansipahvin vaihtamiseen? Helpottaisi ainakin sen verran, ettei turhaa tulisi purettua, jos ite alan vaihtamaan. Huomenna olisi tarkoitus soitella eri paikkoihin ja kysellä vaihdon hintaa. Mitä te olette maksaneet vaihdosta?

      Kone on M52B28

      Comment

      • ttw
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 1016
        • Vantaa

        #4
        Se riippuu ihan mihin vuotaa.

        Jos vuotaa vesikanavaan paine niin ottaa syylärinkorkin pois ja ajaa perille.

        Mutta jos taas on vedet jä öljyt sekasin niin en suosittele.
        728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
        Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
        MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77

        Comment

        • Jonem
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2008
          • 341
          • Salo

          #5
          Originally posted by x-arttu-x View Post
          Lainataan topikkia. Eli voiko vuotavasta kannentiivisteesta lähteä sellanen suihku kuin vesipyssyllä ampuisi? Kierroksia oli n.5000 kun suihkuaa, sitä ennen ei vuoda oikeastaan ollenkaan. Sen verran vain, että pientä savua nousee. Harmittavasta paikasta vuotaa (ilmeisesti), koneen päästä sieltä ohjaamon puolelta. Tästä kun ei ole mitään kokemusta ennen.

          Ja oikeastaan samalla voisi kysyä, että löytyykö jostain ohjeita kansipahvin vaihtamiseen? Helpottaisi ainakin sen verran, ettei turhaa tulisi purettua, jos ite alan vaihtamaan. Huomenna olisi tarkoitus soitella eri paikkoihin ja kysellä vaihdon hintaa. Mitä te olette maksaneet vaihdosta?

          Kone on M52B28
          Aika oudolta kuullostaa että pahvista ruiskuu noin kovin... :think Kannattaa tutkia tarkemmin...

          Comment

          • Jonem
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2008
            • 341
            • Salo

            #6
            Suosittelisin että molemmille, että mitatkaa puristuspaineet joka sylinteristä. Jos suuria eroja niissä, niin en suosittelisi ajamaan autoa.

            Comment

            • x-arttu-x
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2007
              • 583
              • Lieto

              #7
              Juu no tarkoitus ei olekkaan ajella nyt

              Öljy on ihan tavallisen väristä, joten koneeseen sisälle päin vesi ei vuoda. Ulos suihkuaa vain sieltä koneen takapäästä. Jos kansi on halki voisiko se aiheuttaa tällaisen? Eli kun kierroksia paljon, niin alkaa suihkuamaan.

              Meneekö koneen päässä siellä ohjaamon puolella jotain vesiletkuja? Jos vika olisikin sellaisessa.

              Auto on siis e36 328 cabriolet.

              Comment

              • JJT
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6694
                • .......

                #8
                Kannen takapäästä lähtee letku lämmityslaitteen kennolle. Tarkista letku ja liitoskappaleen tiiviste.
                Myyn:
                M10/20/52 E30-E36 osia

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎