Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakoputkisto automaattiin..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siksta
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 675
    • Orimattila

    Pakoputkisto automaattiin..?

    Eli onko mitään järkeä laittaa esim. rosterista takavaimenninta
    automaatti-vaihteiseen autoon?
    Kyllähän se tietty kiertää ihan samalla tavalla, kun manuaalikin, mutta millainen
    meteli kuuluu, kun esim. päästetään kaasu?

    On tämmöinen alkanut mietityttämään, kun kuulostaa tuo 325 vähän
    turhan sivistyneeltä..
    F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    #2
    Originally posted by siksta View Post
    Eli onko mitään järkeä laittaa esim. rosterista takavaimenninta
    automaatti-vaihteiseen autoon?
    Kyllähän se tietty kiertää ihan samalla tavalla, kun manuaalikin, mutta millainen
    meteli kuuluu, kun esim. päästetään kaasu?

    On tämmöinen alkanut mietityttämään, kun kuulostaa tuo 325 vähän
    turhan sivistyneeltä..
    mitäs eroa sillä kaasun päästämisellä on manuaalissa ja automaatissa? eiku putkea alle vaan, ei ole mitään merkitystä mikä laatikko siellä on
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Camo
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1662
      • Lahti

      #3
      Originally posted by siksta View Post
      Eli onko mitään järkeä laittaa esim. rosterista takavaimenninta
      automaatti-vaihteiseen autoon?
      Kyllähän se tietty kiertää ihan samalla tavalla, kun manuaalikin, mutta millainen
      meteli kuuluu, kun esim. päästetään kaasu?

      On tämmöinen alkanut mietityttämään, kun kuulostaa tuo 325 vähän
      turhan sivistyneeltä..
      No tottakai siinä on järkeä! Rosteriputkessa on AINA järkeä! Eisenmann tilaukseen, heti!
      Last edited by Camo; 12-05-2008, 12:44.
      Current:
      Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
      DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


      Previous:
      Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
      E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
      Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
      E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

      Comment

      • siksta
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 675
        • Orimattila

        #4
        Originally posted by bemu2000 View Post
        mitäs eroa sillä kaasun päästämisellä on manuaalissa ja automaatissa? eiku putkea alle vaan, ei ole mitään merkitystä mikä laatikko siellä on
        Originally posted by Camo View Post
        No tottakai siinä on järkeä! Rosteriputkessa on AINA järkeä! Eisenmann tilaukseen, heti!
        Tämähän on sit tällä selvä!

        Mä jotenkin arvasin, et Camo puuttuu tähän topiciin aika nopeesti.

        Taidanpa tästä siis alkaa selailemaan rosteri-aiheisia nettisivuja..
        F25 3.0D M-sport, F20 118i M-sport

        Comment

        • b mutteri kasa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1461
          • Area 03

          #5
          Itsellä odotetaan jo VIIDETTÄ viikkoa Eisenmanin race pönttöä E90:seen

          Sais jo pikkuhiljaa tulla,että sais tohon pientä murinaa!
          BMW F11 530 dA VOLL
          Carbon-schwarz Metallic

          BMW E30 325i Sport

          Comment

          • arzi
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2005
            • 453
            • Vantaa

            #6
            Mulla on Supersprint rööri, ei pidä liian kovaa meteliä vaan kivaa murinaa!

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎