Announcement

Collapse
No announcement yet.

k-jetronic ==>kaasari m10b18 koneeseen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #16
    Originally posted by BMW 325i MSPORT
    EIPÄ OLE MOISTA KANTTA VASTAAN TULLUT 10v. AIKANA, joten nostan hattua tommoisen löytäneelle. Pistän kuvia seuraavasta 1.8 K-Jetikasta jonka puran heti kun tulee niin ei tarvitse ruveta syyttelemään valehteliaks
    Tota noin...
    Älä ota sitä kuvaa siitä seuraavasta 1,8K-Jetronic-kannesta, joka tulee vastaan.
    Meillä on tässä(kin) topicissa jo kuva tuollaisesta kannesta. Oikeasti muunlaisia 1,8i-K-jetronic-kansia EI OLE OLEMASSAKAAN.
    Taitaa nyt vaan olla semmonen homma, että kaikki 1,8i-kannet jotka olet nähnyt, ovat olleet L-Jetronic-kansia. Niissähän ei sitten ole noita suuttimenreikiä, vaan SÄHKÖsuuttimet ovat suutinpukissa, joka taasen on kiinni siinä imusarjassa. Näissä on sitten ihan imusarjan laippojen juuressa reijät joihin nuo suuttimet on tökätty.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • JD
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1194
      • Espoo

      #17
      Originally posted by BMW 325i MSPORT
      Ruiskun suutimet on kaikissa malleissa imusarjassa myöskin K-Jetronics, jossa suuttimet on omassa imusarjan OSASSA JOKA ON IMUSARJAN JA KANNEN VÄLIS!!!!!. PERKEL...
      Noita BMW kansiahan joissa on suuttimet suoraan kannessa lojuu vähän jokaisen harrastajan tallissa, ei edes mikäänlainen harvinaisuus.
      Siinä uudemmassakin kannessa on vielä ne suuttimien paikat johon reiät voisi porata, katsopa tarkemmin seuraavia kansia.

      JD
      Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
      https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/

      Comment

      • kaol
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 5007
        • Ilmajoki

        #18
        Lopettakaa nyt vittu jo, kersat!

        Juttuhan meni niin että kaasarin kansi on erilainen kuin ruiskun :!: :!: :!:

        Eikä kirjoiteta Caps-Lock pohjassa, säänöissä on tuosta!
        Kokeilemalla se selviää...

        Comment

        • LASSI-S
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 4918
          • hattula/hämeenlinna.

          #19
          kannattaa ostaa kokonainen toimiva tekniikka niin ei tarvi alkaa palapeliä kasaamaan joka ei pakosti tule koskaan toimimaan, ja kun noi M10 koneet ei maksa juuri mitään. multakin olis saanu joskus ilmaseksi 2.0 M10 kun olis vaan vieny tallista tilaa viemästä. annoinkin sit pois yhen auton mukana kun ostaja vielä ilahtu saadessaan sen. joillakin noi on jo ongelmajätettä joten kannattaa pitää silmät auki ja ostaa mielummin toimiva kokonainen tekniikka. pääsee varmasti halvemmalla ja helpommalla

          henski,T3 ja JD on varmasti ainoita jotka asiasta tietää todella jotain :wink:
          E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

          Comment

          • insp
            BTCF Member
            • Sep 2002
            • 827
            • Iittala

            #20
            Itse just olen tehnyt kyseisen operaation ja siihen tarvitsee siis vain :

            - imusarja + suuttimet (yllättäen) + muut tarvittavat ruiskuun
            - johtosarja + tietoa miten e28 johtosarja naitetaan e30:n johtosarjaan
            - kaasuläppä + tarvittavat tavarat että saa kaasuvaijerin kiinni
            - kannen päädystä vesilähdöt

            kaasarin kansi käy heittämällä ruiskuun, pitää vain tukkia bensakannesta pumpun paikka vaikka moottoriliimalla ja pulteilla, kuten itse tein.
            ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

            Comment

            • wj
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 3253
              • Järvenpää

              #21
              Originally posted by insp
              Itse just olen tehnyt kyseisen operaation ja siihen tarvitsee siis vain :

              - imusarja + suuttimet (yllättäen) + muut tarvittavat ruiskuun
              - johtosarja + tietoa miten e28 johtosarja naitetaan e30:n johtosarjaan
              - kaasuläppä + tarvittavat tavarat että saa kaasuvaijerin kiinni
              - kannen päädystä vesilähdöt

              kaasarin kansi käy heittämällä ruiskuun, pitää vain tukkia bensakannesta pumpun paikka vaikka moottoriliimalla ja pulteilla, kuten itse tein.
              Saitsä muuten pelaa sen?
              - 2006 Mustang cabriolet
              - Sleekcraft Enforcer 28'

              Comment

              • insp
                BTCF Member
                • Sep 2002
                • 827
                • Iittala

                #22
                Originally posted by Wittu_joo
                Originally posted by insp
                Itse just olen tehnyt kyseisen operaation ja siihen tarvitsee siis vain :

                - imusarja + suuttimet (yllättäen) + muut tarvittavat ruiskuun
                - johtosarja + tietoa miten e28 johtosarja naitetaan e30:n johtosarjaan
                - kaasuläppä + tarvittavat tavarat että saa kaasuvaijerin kiinni
                - kannen päädystä vesilähdöt

                kaasarin kansi käy heittämällä ruiskuun, pitää vain tukkia bensakannesta pumpun paikka vaikka moottoriliimalla ja pulteilla, kuten itse tein.
                Saitsä muuten pelaa sen?
                sain..
                ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

                Comment

                • T3
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 8530
                  • Karhe

                  #23
                  Originally posted by insp
                  Originally posted by Wittu_joo
                  Originally posted by insp
                  Itse just olen tehnyt kyseisen operaation ja siihen tarvitsee siis vain :

                  - imusarja + suuttimet (yllättäen) + muut tarvittavat ruiskuun
                  - johtosarja + tietoa miten e28 johtosarja naitetaan e30:n johtosarjaan
                  - kaasuläppä + tarvittavat tavarat että saa kaasuvaijerin kiinni
                  - kannen päädystä vesilähdöt

                  kaasarin kansi käy heittämällä ruiskuun, pitää vain tukkia bensakannesta pumpun paikka vaikka moottoriliimalla ja pulteilla, kuten itse tein.
                  Saitsä muuten pelaa sen?
                  sain..
                  Pelaa varmaan tosi mahtavasti, kun kannessa on paljon pienemmät reijät verrattuna imusarjaan. Mitäköhän mahtaa tuo puolensentin porras vaikuttaa noihin virtauksiin? :roll:
                  .

                  Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                  Comment

                  • kaol
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 5007
                    • Ilmajoki

                    #24
                    Originally posted by T3
                    Pelaa varmaan tosi mahtavasti, kun kannessa on paljon pienemmät reijät verrattuna imusarjaan. Mitäköhän mahtaa tuo puolensentin porras vaikuttaa noihin virtauksiin? :roll:
                    Sitä miettiessä... :lol:
                    Kokeilemalla se selviää...

                    Comment

                    • insp
                      BTCF Member
                      • Sep 2002
                      • 827
                      • Iittala

                      #25
                      Originally posted by T3
                      Originally posted by insp
                      Originally posted by Wittu_joo
                      Originally posted by insp
                      Itse just olen tehnyt kyseisen operaation ja siihen tarvitsee siis vain :

                      - imusarja + suuttimet (yllättäen) + muut tarvittavat ruiskuun
                      - johtosarja + tietoa miten e28 johtosarja naitetaan e30:n johtosarjaan
                      - kaasuläppä + tarvittavat tavarat että saa kaasuvaijerin kiinni
                      - kannen päädystä vesilähdöt

                      kaasarin kansi käy heittämällä ruiskuun, pitää vain tukkia bensakannesta pumpun paikka vaikka moottoriliimalla ja pulteilla, kuten itse tein.
                      Saitsä muuten pelaa sen?
                      sain..
                      Pelaa varmaan tosi mahtavasti, kun kannessa on paljon pienemmät reijät verrattuna imusarjaan. Mitäköhän mahtaa tuo puolensentin porras vaikuttaa noihin virtauksiin? :roll:
                      Empä ole ajamaan päässy, mutta ainakin tyhjäkäyntiä kävi ja otti kierroksia suhtkoht nätisti. Mutta säädöthän on vasta karkealla kädellä tehty, eli niissäkin vähän on fibaa.

                      En usko ainakaan että tehot laski, tosin ei tätä tehon takia tehtykkään.
                      ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎