Elikkäs tuli sellainen ongelma vastaan autoa ensi kertaa tulille lyödessä, että eipä startti pyöritäkkään. Kone on m10b20 ja tarkemman tutkiskelun jälkeen näyttäis siitä startin reijästä, että hammastus on vauhtipyörässä tiheämpi kun normi m10 koneen vauhtipyörässä ja tästä syystä startti nalkittaa.. Kahdella m10 startilla kokeiltu ja sama tulos
Mikä siis avuksi, minkähän koneen vauhtipyörä tuola on (m20?)ja onko startit tai starttien osat kuinka vaihdettavissa, että sais toimivan ratkaisun ilman purkamista.. Eli meneekös m10/m20/m30 vauhtipyörät kuinka keskenään ja mikä on hammastuksien erot mallien välillä?
Mikä siis avuksi, minkähän koneen vauhtipyörä tuola on (m20?)ja onko startit tai starttien osat kuinka vaihdettavissa, että sais toimivan ratkaisun ilman purkamista.. Eli meneekös m10/m20/m30 vauhtipyörät kuinka keskenään ja mikä on hammastuksien erot mallien välillä?
Comment