Eli pitäisi kannen päässä olevalle mittariston öljynpaineanturille saada seuraksi aftermarket öljynpainekello, joten tarttisi T-liittimiä jne. Mistäs noita saisi millisillä kierteillä, putkiliikkeestä löytyy vaan tuumakierteillä olevia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä T-haaroja ja muutospaloja millisille kierteille (öljynpaineanturi * 2)?
Collapse
X
-
Mistä T-haaroja ja muutospaloja millisille kierteille (öljynpaineanturi * 2)?
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many moreTags: None
-
-
Originally posted by Jonsku View PostEli pitäisi kannen päässä olevalle mittariston öljynpaineanturille saada seuraksi aftermarket öljynpainekello, joten tarttisi T-liittimiä jne. Mistäs noita saisi millisillä kierteillä, putkiliikkeestä löytyy vaan tuumakierteillä olevia.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
-
-
M12x1,5 kannessa, aftermarket öljynpainekellossa on sit 3 vaihtoehtoista kierrettä joista yksikään ei ole tuo ed. mainittu.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostM12x1,5 kannessa, aftermarket öljynpainekellossa on sit 3 vaihtoehtoista kierrettä joista yksikään ei ole tuo ed. mainittu.
Ejit: Tuossa pari kuvaa tuosta tukista
Last edited by jeemu; 12-06-2008, 22:48.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
taitanee hydrauliikkaliikkeissä olla kamat joissainmäärin tuumakoolla, mutta millikierremuuntimia saa sieltä...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostM12x1,5 kannessa, aftermarket öljynpainekellossa on sit 3 vaihtoehtoista kierrettä joista yksikään ei ole tuo ed. mainittu.
Jos täytyy käyttää sähköistä muunnosta välissä niin tilankäyttö ratkaissee? Paljonko siellä on tilaa? Jos on pula tilasta niin letkulla etäämmäs, niinkuin jo ehdotettiin.
M14*1.5 kelloja taitaa saada aika helposti? Epäilisin, että tuolle ainakin saa enintään parilla nipalla supistuksen M12 jenkalle. Jos täytyy muuntaa tuumaiselle niin tasotiivisteisellä perusliittimellä liikkeelle ja tarvittava määrä ärrästä jai jic:kistä sälää väliin (yleisimmät). Tosin noista hydrauliikan vakioromuista tulee äkkiä pirun pitkiä hässäköitä, jolloin autotarvikeliikkeistä saatavat vähemmän vakiot messinkinipat ja muunnoskappaleet ovat käteviä. Ja tarviiko niiden nyt 300 bar speksillä olla...
Onko sulla jo joku kello hommattuna? Miksi haluat haaran? Eikö kellossa ole minimipaineelle kärkiä, aika monesti niissä on?6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
No sieltähän tuli pitkä letkautus
Täytyy tuo nykyinen kello säilyttää kun on mittari keskikonsolissa. Alunperin tuo oli öljynsuodatinjalassa mutta nyt kun tuli öljynjäähdytin, piti painekello siirtää kannessa olevan, mittariston öljynpaineanturin, rinnalle. Tilaa on aikalailla hyvin, ei kyllä viittisi kauhean isoa häsmäkkää tehdä mutta pitääpä lähteä hydrauliikka / autotarvikeliikkeistä / motone / biltema - linjoilta kyselemäänex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment