eli ongelma olis tämmönen: että mitäs seuraavaksi kun en pääse viheliäisestä "säklätys" äänestä eroon edes venttiilit säätämällä...eli nyt ideoita että saan äänen pois :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
venttiilien kans ongelmia???
Collapse
X
-
Minkäslainen moottorihärveli kyseessä:thinkkulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
RIP
vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
_______________________________________
Team BTCF-World Of Pirates
sigpic
-
-
Jos kyseessä M20-kone niin ne on tehty/tarkoitettu nakuttamaan niin perkeleesti. Ihan normaalia siis...
By the way, mitä luntti tarkoitti lukituksien lyhentämisellä? Ei oikein lohjennut... :think Omalle kohdallekin vinkit olisi paikallaan. Koneena tietenkin se M20B20. Kaikki säätörullat vaihdettu, jotenkin kuulostaa että alkoi säklättää vaan entistä kovemmin. Nokassa ei näkynyt mitään kulumaa, nostajan vaihdoin (meni poikki) eikä siinäkään mitään suuremmin mainittavaa kulumaa ollut niin en usko muissakaan suuria kulumia olevan...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Luntti tark. että lukkokiilat irti venttiilinvarsista ja hioo niistä reunoista niin että kiilojen puolikkaat ei pääse nojamaan toisiinsa vaan todellakin jousen lautanen painaa ne kiilat venttiilinvarren uria eikä toisiaan vasten. Tämän näkee siitä että paikallaan ollessaan ko. puolikkaiden välissä on selvä rako eikä "oliskohan siinä rakoa" Hommaahan tuossa on ja voi olla kaukaa haettua koko juttu että tuo on äänen syy mutta helppo tarkistaa kun ottaa venakopan pois.
Tätäkö luntti tarkoitit ?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostLuntti tark. että lukkokiilat irti venttiilinvarsista ja hioo niistä reunoista niin että kiilojen puolikkaat ei pääse nojamaan toisiinsa vaan todellakin jousen lautanen painaa ne kiilat venttiilinvarren uria eikä toisiaan vasten. Tämän näkee siitä että paikallaan ollessaan ko. puolikkaiden välissä on selvä rako eikä "oliskohan siinä rakoa" Hommaahan tuossa on ja voi olla kaukaa haettua koko juttu että tuo on äänen syy mutta helppo tarkistaa kun ottaa venakopan pois.
Tätäkö luntti tarkoitit ?Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Eikös tarkoitus ole että venttiili pääsee pyörimään ohjaimessaan? Kun menee hiomaan niitä kartiokiiloja niin silloinhan se pyöriminen loppuu. Onkos tästä jotain haittaa?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostHommaahan tuossa on ja voi olla kaukaa haettua koko juttu että tuo on äänen syy mutta helppo tarkistaa kun ottaa venakopan pois.
Ja tohon tulpan ja paineilma virityksiin että en ala tekemään. Onnistun kuitenkin sen venttiilin sinne sisälle tiputtamaan...
Ottaahan tuo saatanallisen kova naputus päähän mutta väännetään reteoita lujemmalle... Eikä tämä naputus ole edes pahimmista ongelmista koko biimerissä...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEikös tarkoitus ole että venttiili pääsee pyörimään ohjaimessaan? Kun menee hiomaan niitä kartiokiiloja niin silloinhan se pyöriminen loppuu. Onkos tästä jotain haittaa?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJuurikin niitä lukkokiilojen rakoja...Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Jylppy-- View PostEi tarvitse Otat vanhasta tulpasta sisuskalutpois ja hitsaat päähän paineilmaliittimen ja laitat letkun kiinni niin paine pitää ventiilit yläällä ilman jousia ja lukkoja
Lisäksi vielä lukitsee kampuran, niin ei varmana tipahda vena karkuun.
Comment
-
Comment