Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 ei starttaa kunnolla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero1
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 404
    • Klaukkala

    M10 ei starttaa kunnolla

    Eli M10B18 weber kaasuttimella, juuri säädetty sytkät päästöt kaikki.
    Kylmänä starttaa pienen sahauksen jälkeen ryypyn kanssa, lämpimänä joutuu sahaamaan vähän liiankin kanssa, missä voisi olla vika? Tulpat, johdot pyörijä uusittu. Searchilla yritin etsiä mutta en oikein löytänyt vastausta.
    -Tero
    nyk: e46 330i cäb M
    ex: e30 318i touring brilliantrot
    ex: e30 316i taxi Schwarz
    ex: e46 320d Topazblau Metallic
    ex: e36 325iA taxi alpinweiß
    ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
    ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
    ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16464
    • Asikkala

    #2
    Lähteekö lämpöisenä ryypyn kanssa paremmin vai huonommin vai ei ollenkaan ?

    Comment

    • tero1
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 404
      • Klaukkala

      #3
      Tuo pitää vielä kokeilla, en ole viitsinyt lämpösenä ryyppyä käyttää ettei kastele.
      nyk: e46 330i cäb M
      ex: e30 318i touring brilliantrot
      ex: e30 316i taxi Schwarz
      ex: e46 320d Topazblau Metallic
      ex: e36 325iA taxi alpinweiß
      ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
      ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
      ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2067
        • Banshee - Jyväskylä

        #4
        Miten se käy kun sitten aikanaan lähtee käyntiin?
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        • tero1
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 404
          • Klaukkala

          #5
          Ilman ryyppyä ei pysy käynnissä, ryypyn kanssa 1300rpm hetken ja ryypyn päästää niin 890rpm
          nyk: e46 330i cäb M
          ex: e30 318i touring brilliantrot
          ex: e30 316i taxi Schwarz
          ex: e46 320d Topazblau Metallic
          ex: e36 325iA taxi alpinweiß
          ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
          ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
          ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16464
            • Asikkala

            #6
            Originally posted by uber3 View Post
            Ilman ryyppyä ei pysy käynnissä, ryypyn kanssa 1300rpm hetken ja ryypyn päästää niin 890rpm
            Kylmänä vai lämpöisenä ? Olisko tyhjäkäyntiseon liian laiha = mihin säädetty ? Tai ilmavuoto.

            Comment

            • tero1
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 404
              • Klaukkala

              #7
              Originally posted by jr66 View Post
              Kylmänä vai lämpöisenä ? Olisko tyhjäkäyntiseon liian laiha = mihin säädetty ? Tai ilmavuoto.
              Kylmänä ei pysy käynnissä ilman ryyppyä, muutaman minuutin ryyppy päällä niin käy hyvin. Kannen huohotinletku ei ole kiinni putsarikotelossa.. Säädetty sillai että säästöt sai kohilleen..
              nyk: e46 330i cäb M
              ex: e30 318i touring brilliantrot
              ex: e30 316i taxi Schwarz
              ex: e46 320d Topazblau Metallic
              ex: e36 325iA taxi alpinweiß
              ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
              ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
              ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot

              Comment

              • Tzeimi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 2067
                • Banshee - Jyväskylä

                #8
                Kuulostaa melko normi kaasutinmoottori autolta
                Lämpösenä siis tk ok, about 900rpm ja toimii ajossa kuten voisi olettaakin?
                Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                & 02 tulpo saniteetti dyno




                Älä väkisin, ota isompi vasara.
                If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                Comment

                • tero1
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2005
                  • 404
                  • Klaukkala

                  #9
                  Ajossa toimii hyvin, ja lämpösenä käy hyvin tyhjää.. tottunut vaan kun pierburgilla lähti aina laakista käyntiin kunnes ei enään lähtenyt.. nyt weber ja joutuu sahaa, merkillistä..
                  nyk: e46 330i cäb M
                  ex: e30 318i touring brilliantrot
                  ex: e30 316i taxi Schwarz
                  ex: e46 320d Topazblau Metallic
                  ex: e36 325iA taxi alpinweiß
                  ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
                  ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
                  ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎