Joo, kyllä on taas turvallinen tunne lähteä tien päälle vaimon ja muksun kanssa...
Eihän se mikään ihme ole että onnettomuuksia tapahtuu kun tällaiset rälläkällä jousia katkovat ja kemppilukkoja tekevät henkilöt kulkevat vapaana. Ei mene ainakaan mulle jakeluun miksi autosta pitää tieten tahtoen tehdä huono ajettava ja turvallisuusriski. Jeesustelua vai? Kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta todistaneena voin sanoa että sitä tämä ei ole. Kuolema tuolla lailla ei ole hauska asia vaikka kyseessä ei olisikaan tuttu tai perheenjäsen. Kyllä ainakin minulle syöpyi loppuelämäksi kuva mieleen siitä kun kaverilta puuttuu raajat ja pää nenästä ylöspäin. Että siitä vaan hitsailemaan.
Ja tämä kaikki sen kemppilukon syytä, ei kuskin, ei kelin tai minkään muunkaan onnettomuuksiin vaikuttavan tekijän..
HUOH... :roll:
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Miten sen nyt ottaa.
Kyllä esim Hemi puhui (kirjoitti) täysin asiaa.
Totta, ei ym ole kemppilukon syytä suoranaisesti. Sanoisin, että yleisesti syy tulee asenteesta = v?%&tu se muille kuulu mitä autolleni teen. Kyllä se vaan kuuluu, jos muiden seassa aikoo ajaa. Ihan sam kuin tuo airbag-lamppujen tukkiminen.
Jos tuo lukko ollaan tekemässä jää/maaradalle. Siitä vaan. Ymmärrän , että joku 75 % lukko ei oikein houkuttele, kun kuulee mitä niistä pyydetään, Jos nyt edes on myynnissä.
muah mitä jeesustelua. asia puhetta mutta liikaa moralisointia. eiköhän itse rakentaja kerralla tajua mihin on ryhtymässä, turha siitä on sen enempää kitistä. Aikuiset ihmiset! huoh. Mäkin voin todistaa tilastoilla mitä vaan kestä vaan. ei helvetti.. :shock: Pystyään kuitenkin asiassa eli kemppilukossa.
no monikohan tähänki topikkii kirjottaneista on ajanu kemppilukolla :?: :?: minä ole ja ei sitä tieliikenteessä huomaa onko siellä lukko vai ei vaan sitten kun rupee kääntyyn niin tuon kempin huomaa kyllä aika hyvin niin että eikös tässä nyt vaan kysyttä tuon lukon tekemistä eikä mitään muuta paskan jauhantaa
muah mitä jeesustelua. asia puhetta mutta liikaa moralisointia. eiköhän itse rakentaja kerralla tajua mihin on ryhtymässä, turha siitä on sen enempää kitistä. Aikuiset ihmiset! huoh. Mäkin voin todistaa tilastoilla mitä vaan kestä vaan. ei helvetti.. :shock: Pystyään kuitenkin asiassa eli kemppilukossa.
Aikuiset ihmiset? Katotaanpa tän foorumin keski-ikää niin on kaikkea muuta kun aikuista. Ei se 18v ikä aikuiseksi tee.
Ei tosiaan näytä tekevän? Pointti vaan on se että 100% kemppi/spoolilla muun liikenteen seassa soutaminen ei tosiaan ole vain oma asia kuten ei ole ajelu kännissäkään, eikä tolkuttomat ylinopeudet. Kysymys on ihan kylmästi omasta ja muiden henkeen ja terveyteen vaikuttavasta piittaamattomuudesta. Jos tämän kiistää, on se ainoa toinen mahdollinen syy tällaiseen käyttäytymiseen yksinkertaisesti vain tyhmyys. Pitäisikö ajokortin saamiseksi suorittaa jonkinlainen palikkatesti jolla voitaisiin karsia selvät imbesillit yleisen liikenteen seasta niihin jokkiskisoihin...?
Aikuiset ihmiset? Katotaanpa tän foorumin keski-ikää niin on kaikkea muuta kun aikuista. Ei se 18v ikä aikuiseksi tee.
Miten tämän foorumin keski-ikä liittyy TÄHÄN keskusteluun? Varmaan yhtä paljon kun se kossupullo kemppilukkoon.. :roll:
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Tämän foorumin lukeminen saa katumaan merkin vaihtoa...
Ihan vitun iso kyynel! Vaihda vaan merkkiä , jos siltä tuntuu. Tää on vaan tämmöstä et kaikki bemaristit on kusipäitä, jos et tunne samaistuvasi joukkoon niin herra/rouva on hyvä vaan ja vaihtaa merkkiä. Kiitos. Nam.
Saa vetää herneet :wink:
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment