Jos M20b25 laittaisi kaksi garretin to3 TOIMISKOHAN
Twin turbo
Collapse
X
-
Miks ei? Mutta eiköhän paljon järkevämpi olis laittaa yks(1)
kpl oikean kokoinen? ...Ex. Toyota Carina2 1.6 -86
Ex. Audi 80 1.8s -87
Ex. Ford Escort 1.6i -88
Ex. Bmw E30 320i -88
Ex. Mazda 323 GT-X -90/91
Ex. Kawasaki 600 zzr(figter) -92/93
Ex. volkswagen jetta 1.6 -90
Ex. Opel Calibra 2.0 16v -92
BMW E30 320i/323i Turbo
Älkää Syökö KeltaistaLunta... :(=)
-
syyryyden hulluttelua laittaa 2 turboa... ja huomattavasti kovempi homma...BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76

"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment
-
joo eikä siin oo (mun mielestä) oikein ees järkeä.. tai no.. missä sitä muka sit ois mut.. onhan se kivempi essonpaaris leuhkii et on kaks turpoa! :wink: nomut nii.. tai en tiiä toinen lähtis jo matalilla kiekoilla hyrräämään ja toinen sit vähä myöhemmi... ota nyt selvää sit joo meen vaikka suihkuunOriginally posted by Frendizsyyryyden hulluttelua laittaa 2 turboa... ja huomattavasti kovempi homma...
:arrow: :juo
If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS

Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"

Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment
-
just
taitaa mennä kirkaasti yli 20% tuo tehonlisäys ja samaa mieltä oon ku pari edellistä yks kunnon turbo vaa koneen kylkeen ja isovälijäähdytin sen kaveriks.
menee nimittäin sutimiseks se liikkeelle lähtö ja ajaminen ku on liika vääntöä takapyörillä muista mun sanoneeni jos toisaan aiot twin-turbon laittaa :lol:
Comment
-
Täällä suunnilla liikuskelee yksi e21 baur cabrio, kahdella turbolla!
Moottorina m20 2,7, turbot peräisin Volvo T6:sta....ohjelmoitavalla moottoriohj, järjestelmällä... Ja auto on myös katsastettu tuplaturboilla vaikkakin on korinvaihto :?Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
niin, ei kyllä ole mitään järkeä rakentaa tupla-turboa, jos ei tee sitä pelkän näyttävyyden takia. sillä kun ei saavuteta mitään etuja yhteen verrattuna, ja kun kaikkien osien määrä kaksinkertaistetaan on rikkoutumisen riski myös tuplat. ja jos kysymykseen vastaa että "toimiiko?", niin toimiihan se.
ajamisen nautinnosta nyt on vaikea sanoa mitään siinä vaiheessa, mutta sitähän ei kysyttykkään..."Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
-Andy McCoy
Comment
-
jäikö lääkkeet ottamatta, vai vaimolla vaippa vinossa :?: .vai miksi on pakko tulla leikkimään "aikuista" , jos asiallinen ja konservatiivinen yrität olla niin tolla vonkumisella et ainakaan paranna uskottavuuttas täällä. ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään ja turha edes yrittää vetää herenitä nenään, kommentoin sentään jollaintasolla asiallisesti.Originally posted by -TapiKaikenmaailman idiootit ovat päässeet koneidensa ääreen. Moni tältä istumalta lukemani topic on ollut samaa tasoa.
ja sitäpaitsi saa kai sitä kysyä. mitäs jos kaveri onkin tosissaan tunkemassa 2 x T03 pellin alle ja haluaa tietää onnistuuko ylipäätänsä :wink:E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
No sittenhän minä varmaan ymmärsin tuon juonen väärin ja voin tosiaan auttaa: Rakensin kahdella TO3:lla 3,8 V6:n ja tungin sen vanhaan Mantaan. Kahdella siksi, että tila ei riittänyt pakosarjalle, joka olisi yhdistänyt kummankin puolen pakovirtaukset tehokkaalla tavalla. En siis siksi, että kahdesta olisi jotenkin enemmän iloa tehon muodossa. Täällä kun näyttää olevan vallalla tuo "turbottaminen" kaikessa, ilman että ymmärretään perusasioita. Se on yksi hailee, onko siellä pellin alla vaikka 7 ahdinta, ne eivät nosta sitä tehoa yhtään enempää kuin yksi oikean kokoinen. Tietysti se sana twin turbo on jotenkin in tai miehekäs?Originally posted by LASSI-Sjäikö lääkkeet ottamatta, vai vaimolla vaippa vinossa :?: .vai miksi on pakko tulla leikkimään "aikuista" , jos asiallinen ja konservatiivinen yrität olla niin tolla vonkumisella et ainakaan paranna uskottavuuttas täällä. ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään ja turha edes yrittää vetää herenitä nenään, kommentoin sentään jollaintasolla asiallisesti.Originally posted by -TapiKaikenmaailman idiootit ovat päässeet koneidensa ääreen. Moni tältä istumalta lukemani topic on ollut samaa tasoa.
ja sitäpaitsi saa kai sitä kysyä. mitäs jos kaveri onkin tosissaan tunkemassa 2 x T03 pellin alle ja haluaa tietää onnistuuko ylipäätänsä :wink:
Puistattaa vaan usein ajatella, mihin kaikki tuo tarmo ihmisiltä kuluu, kun rakennellaan keskustelupalstoilla kaikenmaailman twinturbobixenonmegaspark-härveleitä, kun yleensä kadulla tapaa vain laitteita, joiden tärkein ominaisuus on se, että kumi palaa kummallakin renkalla, aivan sama onko auto oikeasti nopea..---
Comment
-
Parempikait se polttaa kumia liikennevaloissa kuin ajaa samoista valoista 200km/h läpi? Mielestäni ainakin turvallisempaa.Originally posted by -TapiPuistattaa vaan usein ajatella, mihin kaikki tuo tarmo ihmisiltä kuluu, kun rakennellaan keskustelupalstoilla kaikenmaailman twinturbobixenonmegaspark-härveleitä, kun yleensä kadulla tapaa vain laitteita, joiden tärkein ominaisuus on se, että kumi palaa kummallakin renkalla, aivan sama onko auto oikeasti nopea..
Radat on tehty sitävarten että niillä ajetaan lujaa, tosin tuntuu että ei sinne sitten uskalletakkaan aina mennä.BMW F32 435d
Comment
Comment