Announcement

Collapse
No announcement yet.

Perän vaihto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • F-li
    Newbiemmer
    • Aug 2008
    • 11

    #16
    Originally posted by Rocla View Post
    Juuei, eivät käy, vaikka edellä niin sanotaankin, koon lisäksi vaikuttaa tuo akselin malli, ei riitä että on typ 188.
    Elikkä siis nyt käsittääkseni autooni menee e34 perät, poislukien 520i, kasikoneet ja m5. Sekä e28 perät poislukien M30 koneiset.
    Meneekös mistään e36 korisista tuohon perä?

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4645
      • Tuusula

      #17
      Johan menee vaikeaksi

      Ei E34 juttuja, mutta jos nyt yhtään auttaa niin itselläni on E34 525tds perä E30:ssä, meni takakansi vaihtamalla paikoilleen

      edit: E36 compacktissa on typ 188 perä, käy takakannen vaihtamalla ainakin E30:iin.
      Lisäksi Z3:ssa on käytetty tuota typ188 perää, mm. sama takakansi kuin E30:ssä.
      - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

      ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • F-li
        Newbiemmer
        • Aug 2008
        • 11

        #18
        No niin menee joo.

        Mites se nyt sitte sopi, kun tuossa justiinsa sanottiin ettei noista sovi perät toisiinsa? :O

        Ja sitten vielä sen verran, että ei vissiin mee tohon mun autoon toi 535i:n peräkään, sehän on ilmeisesti myös sillä typ 210 perällä kun on m30b34 tekniikka?

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16419
          • Asikkala

          #19
          Originally posted by F-li View Post
          Okkei kiitoksia. Mites noissa e36 korisissa muuten noi perät vielä menee?
          316i -320i 168 perä 3,45. 323i - m3 3,0 188 perä eri välityksillä. M3 3,2 210 perä.

          Comment

          • conna
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2005
            • 324

            #20
            Originally posted by Jonsku View Post
            Johan menee vaikeaksi


            edit: E36 compacktissa on typ 188 perä, käy takakannen vaihtamalla ainakin E30:iin.
            :ssä.
            jottei menisi liian helpoksi niin ,

            compactissa on myöskin type 168 perää.
            %

            Comment

            • Tzeimi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2004
              • 2067
              • Banshee - Jyväskylä

              #21
              Originally posted by jr66 View Post
              316i -320i 168 perä 3,45. 323i - m3 3,0 188 perä eri välityksillä. M3 3,2 210 perä.
              Uhum... E30 323i : typ 168
              Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
              & 02 tulpo saniteetti dyno




              Älä väkisin, ota isompi vasara.
              If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16419
                • Asikkala

                #22
                Originally posted by Tzeimi View Post
                Uhum... E30 323i : typ 168
                Aivan, koska itselläni on ko. kikotin mutta vastaukseni on tähän kyssäriin:

                Originally posted by F-li View Post
                Mites noissa e36 korisissa muuten noi perät vielä menee?

                Comment

                • F-li
                  Newbiemmer
                  • Aug 2008
                  • 11

                  #23
                  Pakko myöntää että nyt hajoo kyllä pää näihin periin.

                  Mutta tosiaan kävin romiksella kattomassa, siel oli neljä e34 bemaria, joissa ei ollu konetta, joten paha sanoa mitä olivat. Kaksi toisenlaista perää ja kaksi toisenlaista siellä oli. Tosin yhdessä oli rumpujarrut takana, sekä pakoputki oli vain yksi alusta sinne koneelle(jota ei ollut) asti. Eikös kutoskoneisissa mene kaksi putkea vierekkäin koko matkan? Eli tuosta päätellen se saattoi olla 518i jonka perä pitäisi sopia autoon.

                  Napsein kamerakännyllä kuvat molemman tyyppisistä peristä. En niitä nyt varmaan tänne foorumille saa, mutta täytyy jostain tonkia typ 188 perän kuva ja verrata, että kumpi on oikea.

                  Comment

                  • Tzeimi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2004
                    • 2067
                    • Banshee - Jyväskylä

                    #24
                    Originally posted by jr66 View Post
                    Aivan, koska itselläni on ko. kikotin mutta vastaukseni on tähän kyssäriin:
                    No näinhän se olikin! Täsä menöö simmut & aivot nurin kohta
                    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                    & 02 tulpo saniteetti dyno




                    Älä väkisin, ota isompi vasara.
                    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                    Comment

                    • shirE
                      Newbiemmer
                      • Oct 2011
                      • 6
                      • suomi

                      #25
                      E30 perä

                      morjensta mul on tollane 316 1.8 koneel. Ni ostin siihe e30 perän jonku saman vuosmallin ni sain sellasen mis oli pienemmät laipat mitkä meni vetareille tiedätkö mikä tyyppi se on tai miten löydän oikean?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎