No niin, alkaa kohta usko loppumaan tuon vian etsinnässä.. Paikoillaan kiertää n.6000, mutta sitten hyytyy ja veto päällä meno loppuu n.5000kohdalla. Muutenkin on niin laiska tuo auto niin olis nyt ihan kiva että kiertäis ees loppuun asti. Seuraavat osat vaihdettu:Tulpat, Ilmansuodatin, pyörijä, bensansuodatin. Tyhjäkäynti hyvä niin kylmänä kuin kuumana. Mutta missä ihmeessä voisi olla vika?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M40B16 hyytyy 5000rpm kohdalla
Collapse
X
-
nokka kulunu... itellä oli ainaki nii kulunu nokka että ei jaksanu kiertää loppuu asti...F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
-
-
Lambdan yleisimpiä oireita on huojuva tyhjäkäynti ja kulutusmittarin sekoilu. Ei vaikuta siltä. Monissa autoissa on tehohäviön aiheuttanut rikkinäinen ilmamäärämittari.e46 325ci cabrio m-sport2
Ex: e46 320da touring -04
e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
e39 528ia -96
e34 525i -92
e30 320i touring -88
e36 328i coupe -97
e36 325i -91
Comment
-
-
Originally posted by Jusaba View PostOtetaas ylös.. Nokka-akseli vaihdettu, mutta ei juurikaan vaikutusta.. Millähän tavalla nuo oireilee, jos lambda on sökö? Tulpat tarkistettu, ovat melko vaaleat, joten ei vissiin saa ainetta tarpeeks..
Comment
-
-
Mulla on ongelma ollut kahdessa m40;ssä ja molemmissa ongelma poistui lopulta yläkerran rojuja (nokka, keinut, hydrauliset välyksentasaimet) vaihtelemalla. Uusiin ei viitsinyt sijoittaa mutta sain 500+ tkm ajetun auton mukana useamman sarjan käytettyjä, joista löytyi käyttökelpoisia, ja vaikka saattoi nokka-akselissa olla kulumaakin niin kiersi ylös asti...
Comment
-
-
Originally posted by Jusaba View PostJoo, samaa mietin että jos kaasuläppä ei aukea kokonaan. Tuntuu että osakaasulla kiihtyy paremmin. Pitäs saada kuntoon kun myynti hetki lähestyy..Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
Comment