Yritin etsiä jo tietoa jonkin aikaa, mutten taida osata vielä käyttää searchia riittävän tehokkaasti oikeilla hakusanoilla, joten pakko kuitenkin avata oma tiedustelu. *nöyränä toivoo hyviä vinkkejä*
1. Kierrosluku, lämpömittari ja kulutusmittari lakkasivat vain yllättävästi toimimasta melko yhtäaikaa. Virransyöttö tai maavika jossakin? Jollakin vastaavasta kokemusta? Kuulin myös huhun että "ei niin tärkeät mittarit" saattaisivat lakata toimimasta hiljakseen ohjainboxin kautta jos ei viedä huolto nollaukseen koskaan esim. öljyt vaihdetaan aina itse? Kuulostaa kyl aika uskomattomalta ja lähinnä aprilli jutulta.
2. Takaa tulee ääntä ja mielestäni perä(n laakeri?) huutaa. Kun mutkittelee, niin ei tunnu ääni muuttuvan, joten en oikein usko että olisi jokin pyöränlaakeri. Nopeudesta riippuen kuuluu tasainen "jumputus" ja laittaessa vaihteen vapaalle ääni ei muutu sekä jarruttaessakin vain nopeuden mukaan tasaisesti. Takapyörät nostettu ilmaan ja koitettu olisiko jommassa kummassa pyöränlaakerissa selvästi jotain klappia, muttei mitään tunnu eli aivan tiukat. Autolla ajettu 350 000km ja peräoljyt vaihdettu viimeksi 300 000km kohdalla. Täynnä oli öljyä kun täyttöaukon propun otti auki ja pientä hikoilua vain perämurikassa.
3. Kumpikaan pakkivalo ei pala ja katsastus lähenee. Sulakkeet ja polttimot käyty läpi sekä takaa yksi ruosteinen maadoituspiste uusittu kokonaan, jotta saa varmasti kunnon kosketuksen. Searchi antoi vinkkin että manuaali vaihteisissa katkaisin usein jumittaa laatikon kyljessä tai on vain kokonaan rikki, joten usein sen vaihtamalla saa valot taas toimimaan. Mitenkäs sitten automaattilaatikon osalta eli sijaitseeko lähellä itse kepukkaa katkaisija kun ei tunnu hyvää "miss pakkivalokatkaisija" löytyvän laatikon kyljestä? Vai olisiko niin hitech että löytyy laatikon sisältä ja yleistöpseliä pitkin kulkee sitten "tiedote" jonnekkin releelle?
Kannattaa muuten alkaa seurustelemaan naisen kanssa jolla on bemari. Sillä metallisella kehonsiirtolaitteella on vain lähinnä ajettu eli viety vain pakollisiin huoltoihin joten pikkuvikoja sitten myös löytyy ihan mukavasti. Saa sitten rassata kumpaakin oikein reippaasti iltaisin ja ei tule aika pitkäksi. *pepsodent hymy*
Ainiin, mistäs niitä bemu naisten korjausoppaita saa ostaa? Luulenpa että 10 000 minuutin seurustelun huolto tulee yllättävän nopeasti kuitenkin vastaan, joten arjen voimakkaan tunne-elämän äänenvaimentimen ja nalkuttimen rajoittimen toimintoja varten voisi tarvita asiantuntevaa kirjallisuutta josta löytyy oikeat huolto ja korjaus tiedot. Virityslastut myös kiinnostavat ihan vain iltakaahailujen merkeissä. *super wirn*
1. Kierrosluku, lämpömittari ja kulutusmittari lakkasivat vain yllättävästi toimimasta melko yhtäaikaa. Virransyöttö tai maavika jossakin? Jollakin vastaavasta kokemusta? Kuulin myös huhun että "ei niin tärkeät mittarit" saattaisivat lakata toimimasta hiljakseen ohjainboxin kautta jos ei viedä huolto nollaukseen koskaan esim. öljyt vaihdetaan aina itse? Kuulostaa kyl aika uskomattomalta ja lähinnä aprilli jutulta.
2. Takaa tulee ääntä ja mielestäni perä(n laakeri?) huutaa. Kun mutkittelee, niin ei tunnu ääni muuttuvan, joten en oikein usko että olisi jokin pyöränlaakeri. Nopeudesta riippuen kuuluu tasainen "jumputus" ja laittaessa vaihteen vapaalle ääni ei muutu sekä jarruttaessakin vain nopeuden mukaan tasaisesti. Takapyörät nostettu ilmaan ja koitettu olisiko jommassa kummassa pyöränlaakerissa selvästi jotain klappia, muttei mitään tunnu eli aivan tiukat. Autolla ajettu 350 000km ja peräoljyt vaihdettu viimeksi 300 000km kohdalla. Täynnä oli öljyä kun täyttöaukon propun otti auki ja pientä hikoilua vain perämurikassa.
3. Kumpikaan pakkivalo ei pala ja katsastus lähenee. Sulakkeet ja polttimot käyty läpi sekä takaa yksi ruosteinen maadoituspiste uusittu kokonaan, jotta saa varmasti kunnon kosketuksen. Searchi antoi vinkkin että manuaali vaihteisissa katkaisin usein jumittaa laatikon kyljessä tai on vain kokonaan rikki, joten usein sen vaihtamalla saa valot taas toimimaan. Mitenkäs sitten automaattilaatikon osalta eli sijaitseeko lähellä itse kepukkaa katkaisija kun ei tunnu hyvää "miss pakkivalokatkaisija" löytyvän laatikon kyljestä? Vai olisiko niin hitech että löytyy laatikon sisältä ja yleistöpseliä pitkin kulkee sitten "tiedote" jonnekkin releelle?
Kannattaa muuten alkaa seurustelemaan naisen kanssa jolla on bemari. Sillä metallisella kehonsiirtolaitteella on vain lähinnä ajettu eli viety vain pakollisiin huoltoihin joten pikkuvikoja sitten myös löytyy ihan mukavasti. Saa sitten rassata kumpaakin oikein reippaasti iltaisin ja ei tule aika pitkäksi. *pepsodent hymy*
Ainiin, mistäs niitä bemu naisten korjausoppaita saa ostaa? Luulenpa että 10 000 minuutin seurustelun huolto tulee yllättävän nopeasti kuitenkin vastaan, joten arjen voimakkaan tunne-elämän äänenvaimentimen ja nalkuttimen rajoittimen toimintoja varten voisi tarvita asiantuntevaa kirjallisuutta josta löytyy oikeat huolto ja korjaus tiedot. Virityslastut myös kiinnostavat ihan vain iltakaahailujen merkeissä. *super wirn*
Comment