En tunne m30 konetta mutta ideahan on se, että pultilla aiheutetaan niin suuri kitka että osa pysyy aloillaan. Jos tehtaalla jo mitoitus on mennyt niin ja näin, tai materiaaleissa tai pinnanlaaduissa on ongelmia, voi rasitus alkaa käymään kiilan päälle. M60 koneessa ainakin kiila on ihan puhtaasti ajoiusta varten(sama pultti lukitsee kampiakselin alarattaan kiinni) Ja pulttihan on aina vaihdettava. Tuo mutterikiinnitys on varmaan huonompi koska on niin julman kokoinen että sitä ei voi kiristää pysyvän muodonmuutoksen alueelle joka on kiinnipysymisen kannalta eittäin tärkeää. Lisäksi pultin pituus lisää venymän kokonaismäärää joka auttaa pulttia pysymään kiinni tärinässä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M30 turbokone ohjeita?
Collapse
X
-
Originally posted by Neppo View PostOnko muita paikkoja ostaa kuin Virtala?
Schrickin tavaroita saa melko edullisesti ja nopeasti esim täältä jos lontoo taittuu: [email protected]E30 325i Turbo -86
E30 325i M-tech2 -89
E30 316i Bavaria -91
E39 525iA -02
F11 530xd M-Sport -11
Comment
-
-
Originally posted by anttiviis View PostSchrickin tavaroita saa melko edullisesti ja nopeasti esim täältä jos lontoo taittuu: [email protected]
Edit: hinta 7.90€/kpl + 14€ rahtia kotiovelle.
Originally posted by billy View PostJuuri nuo jouset kyseisellä numerolla.Last edited by Neppo; 17-03-2015, 15:58.
Comment
-
Comment