Jeps heps!
Kyselisin muutaman kysymyksen mitkä jäänyt arvuuttelemaan tosta m20b25 myllyn turbottamisesta.
Kuinka pitkälle turbotetussa koneessa kestää vakio palikat noin suunnilleen? Mikä se heikoin lenkki tossa mallissa on sitte? Jotain juttua lukenu/kuullu, että kansi olis se heikoin osa, että onko loppuviimein asia näin vai?
Mitenkä ton kannentiivisteen kanssa kun törmäsin sellaseen threadiin mikä oli -04 kirjoteltu, että vakio tiiviste kestää sen ~1,X baria painetta?! Jos ei oo kannentiivisteestä kiinni niin olisiko arp pultit + uusi vakio kannen tiiviste hyvä yhdistelmä ( kallis metalli tiiviste n.200-300e)?
Onko nokkaa järkevää vaihtaa turbotukseen hieman jyrkemmäksi ja isommalla nostolla. Siihen kylkeen vielä jäykemmät vena jouset vai onko jokseenkin vain pelkkää rahan haaskausta?
Ja vielä sen verran, että jotain osviittaa tarvis vähä noista 9.7:1 männistä paljonko pitäisi ottaa pois korkeimmasta kohdasta mitattuna. Onko 2.5mm-3mm liikaa ( puristukset tarkotus saada 8-8.2:1 pintaan)?
PS. Tietysti voi sanoo et vakio palikat kestää +300hv tekemättä mitään suurempaa/kalliimpaa muutaku fööni kylkee jos on oikein säädetty ja rakennettu kone mutta silti vinkkejä vaan tulemaan...
Kiitos vastanneille jo etukäteen
Kyselisin muutaman kysymyksen mitkä jäänyt arvuuttelemaan tosta m20b25 myllyn turbottamisesta.
Kuinka pitkälle turbotetussa koneessa kestää vakio palikat noin suunnilleen? Mikä se heikoin lenkki tossa mallissa on sitte? Jotain juttua lukenu/kuullu, että kansi olis se heikoin osa, että onko loppuviimein asia näin vai?
Mitenkä ton kannentiivisteen kanssa kun törmäsin sellaseen threadiin mikä oli -04 kirjoteltu, että vakio tiiviste kestää sen ~1,X baria painetta?! Jos ei oo kannentiivisteestä kiinni niin olisiko arp pultit + uusi vakio kannen tiiviste hyvä yhdistelmä ( kallis metalli tiiviste n.200-300e)?
Onko nokkaa järkevää vaihtaa turbotukseen hieman jyrkemmäksi ja isommalla nostolla. Siihen kylkeen vielä jäykemmät vena jouset vai onko jokseenkin vain pelkkää rahan haaskausta?
Ja vielä sen verran, että jotain osviittaa tarvis vähä noista 9.7:1 männistä paljonko pitäisi ottaa pois korkeimmasta kohdasta mitattuna. Onko 2.5mm-3mm liikaa ( puristukset tarkotus saada 8-8.2:1 pintaan)?
PS. Tietysti voi sanoo et vakio palikat kestää +300hv tekemättä mitään suurempaa/kalliimpaa muutaku fööni kylkee jos on oikein säädetty ja rakennettu kone mutta silti vinkkejä vaan tulemaan...
Kiitos vastanneille jo etukäteen

Comment