Eli kävin eilen pesee auton TI-hallissa, pesin konehuoneen, VIRHE!!!!
rupesin ajaa autoa pois hallista niin eipä käykkään enää 6:lla, ja ei vastaa kaasuun, pitää herkutella et saa kierrokset nousee, mutta sitten yli 4000rpm tuntus "pelaavan" jollain lailla.
Auto lähtee hyvin käyntiin mutta siihen se jääkin, ja kaikki tulpat näyttäisi olevan kosteita, eli tuskin suuttimissa ainakaan vikaa on!
tähän mennessä tehtyä
-tulpat uusittu+kaikki oleellinen kuivattu/putsattu-->ei vaikutusta
-puolat mitattu, kaikki antoi saman 0,6ohmia
-triggeripyörän+nokan asentotunnistin putsattu, olisin mitannut mutta en saanut niitä helkkarin "hattuja" irti.
nyt auto käy HÖR HÖR HÖR ja vähän aikaa ku rumputtaa niin sammuu, tuntuu et ei vieläkään pelaa kaikilla, tai edes yritä.
searchilla etin kaikki mahdolliset topikit läpi mutta niistä mitää järkevää selkoa saanut.
ja toivonkin että tähän ei kertyisi samaa arpomista/bs:ää.
jos jotain pitää tehdä/vaihtaa niin kertokaa, niin vaihdetaa/tehdään!!
rupesin ajaa autoa pois hallista niin eipä käykkään enää 6:lla, ja ei vastaa kaasuun, pitää herkutella et saa kierrokset nousee, mutta sitten yli 4000rpm tuntus "pelaavan" jollain lailla.
Auto lähtee hyvin käyntiin mutta siihen se jääkin, ja kaikki tulpat näyttäisi olevan kosteita, eli tuskin suuttimissa ainakaan vikaa on!
tähän mennessä tehtyä
-tulpat uusittu+kaikki oleellinen kuivattu/putsattu-->ei vaikutusta
-puolat mitattu, kaikki antoi saman 0,6ohmia
-triggeripyörän+nokan asentotunnistin putsattu, olisin mitannut mutta en saanut niitä helkkarin "hattuja" irti.
nyt auto käy HÖR HÖR HÖR ja vähän aikaa ku rumputtaa niin sammuu, tuntuu et ei vieläkään pelaa kaikilla, tai edes yritä.
searchilla etin kaikki mahdolliset topikit läpi mutta niistä mitää järkevää selkoa saanut.
ja toivonkin että tähän ei kertyisi samaa arpomista/bs:ää.
jos jotain pitää tehdä/vaihtaa niin kertokaa, niin vaihdetaa/tehdään!!
Comment