Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B20 huono veto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jürgen_
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 2707
    • Mylsä

    M20B20 huono veto

    Eliks moottori ottaa kierroksia tosi laiskasti ja vasta 5000 jälkeen lähtee käymään kunnolla. Imuvuotoja etsitty ilman tulosta mutta vuotoon viittaa myös se että tyhjäkäyntikierrokset jää välillä melko korkealle vaikka läpät on selvästikin kiinni.
    Onkos kukaan tutustunut tuohon 4-kurkkuiseen sohloon sen tarkemmin, tai lähinnä sen huoltamiseen (pesty ja puhallettu on).
    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
  • Vertigo
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 806
    • Paska Kaupunni

    #2
    itellä samanlaista ongelmaa että ei tahdo kulkea eikä kiihtyä ja välillä kiekat huutaa tonnissa ja vähän yli tyhjäkäynnillä. Olisi mukava tietää mitkä ovat yleisimpiä imuvuoto paikkoja näissä. haitari letku vaihettu ja muitakin letkuja huohottimet sun muut.
    I Don't Know! I Don't Like It!
    Nykyiset:
    E36 328i cöype
    Exät:
    Fiat Uno 60ies '93
    E30 316i
    E28 520ia
    Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
    Fiat 127
    Saab 900

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #3
      Huutaiskin vaan tonnia, kun on lähempänä neljää tonnia ja läpät kiinni
      Taitaa olla karpuraattorissa käpy :think
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Jürgen_
        Bimmer Enthusiast
        • May 2008
        • 2707
        • Mylsä

        #4
        taitaa olla vaikeempi...
        Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

        Comment

        • Vertigo
          Bimmer Fanatic
          • May 2005
          • 806
          • Paska Kaupunni

          #5
          miettiny tota huonoa kulkua sillä että onkohan jako yhellä hampaalla viturallaan.
          Neljässä tonnissa huutaa... no huhhuh.
          kyllä kai sulla on vaijeri puneilla tai ihan helvetillinen imuvuoto.
          I Don't Know! I Don't Like It!
          Nykyiset:
          E36 328i cöype
          Exät:
          Fiat Uno 60ies '93
          E30 316i
          E28 520ia
          Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
          Fiat 127
          Saab 900

          Comment

          • Jürgen_
            Bimmer Enthusiast
            • May 2008
            • 2707
            • Mylsä

            #6
            Siis se ei aina huuda korkeilla kierroksilla vaan välillä ja sitten kierrokset laskee hitaasti alas jonka jälkeen kone sammuu jos ei anna kaasua. Kaasaristahan on jo "turhat" hilppeet karsittu pois ja vesilämmitteinen rikastin on vielä toiminnassa. Vuodon etsinnässä käytetty brakecleaneri vaikuttaa kierroksiin...riittää kun vähän sinne konehuoneeseenpäin suhauttaa :think
            Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

            Comment

            • ViperHawk
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2005
              • 312
              • Joensuu

              #7
              Eikun tilamaan merkkiliikken kautta repullinen tiivisteitä ja imusarja irti.

              Ennemmin tai myöhemmin tuon joutuu tekemään mille vehkeelle tahansa.
              E30 -90 320i

              Comment

              • Jürgen_
                Bimmer Enthusiast
                • May 2008
                • 2707
                • Mylsä

                #8
                Onneks ei tarvi repullista
                Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                Comment

                • basso72
                  BTCF Member
                  • Dec 2004
                  • 1837
                  • Ylä-Pinsiö

                  #9
                  Joskus ihmetellytkin,kun se on aika monimutkasen näkönen kaasari,mutta ne onkin tehtaalla laittanu niihin ylimääräsiä osia.
                  Missäs laitteessa tämä on kiinni? Moottorin alkuperäinen kaasutin?
                  Jotain säätö yms. ohjetta löytyy,vaikka sähköpostilla.
                  sigpic
                  Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                  320i -77

                  Comment

                  • Jürgen_
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2008
                    • 2707
                    • Mylsä

                    #10
                    Alkuperänen (vissiin) on, tai ainakin vaikuttaa siltä. Kampehan on E21 koppanen 320/6 ja kone taitaa kannen valumerkinnöistä päätellen olevan -78
                    Jos tuon kaasuttimen jonkinlaisia Suomenkielisiä ohjeita löytyy niin oisi kiva
                    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                    Comment

                    • Jürgen_
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2008
                      • 2707
                      • Mylsä

                      #11
                      Noniin, nostetaan

                      Taas yritetään raatoa talven jälkeen liikkeelle muttei toimi :think Ei ota kunnolla kierroksia eli putkesta tulee vuoroin mustaa ja tulta perään. Nytpä kysynkin että mikähän sytytystulppa tohon m20b20 koneeseen soveltuu parhaiten :think

                      ...oikeestihan se on m60b20
                      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16419
                        • Asikkala

                        #12
                        Originally posted by Jürgen_ View Post
                        Noniin, nostetaan

                        Taas yritetään raatoa talven jälkeen liikkeelle muttei toimi :think Ei ota kunnolla kierroksia eli putkesta tulee vuoroin mustaa ja tulta perään. Nytpä kysynkin että mikähän sytytystulppa tohon m20b20 koneeseen soveltuu parhaiten :think

                        ...oikeestihan se on m60b20
                        NGK BP 5 ES. Jakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot ja puola kunnossa ?

                        Comment

                        • Jürgen_
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2008
                          • 2707
                          • Mylsä

                          #13
                          Originally posted by jr66 View Post
                          NGK BP 5 ES. Jakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot ja puola kunnossa ?
                          Pyöriä jo uusittu kun vanhasta tempastiin rajoitin pois, muut tarkoitus uusia/kokeilla toista seuraavaksi
                          Pitäisiköhän heittää se soleksi jorpakkoon ja vääntää ruisku tilalle :think
                          ...no katotaan ny ekaks...
                          Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎