Announcement

Collapse
No announcement yet.

Escort mk1 + bmw m42b18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lusu
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2008
    • 615
    • Nokia

    Escort mk1 + bmw m42b18

    Uusimmassa gti:ssä on juttua esko mk1 -72:sta, johon on laitettu bemarin 1.8is kone, lyöty ahdin kylkee ja teholukemat 1.7bar, 478hv, 540 Nm. Täysin laillinen ja katukäyttöön soveltuva peli.

    Erikoinen yhdistelmä ja ainakin meikäläisen makuun todella hyvän näköinen. Zoui laittaa bemariin tojotan myllyn, nyt laitettiin foorttiin bemarin mylly...

    voi olla et on vähän OT.
    xxxxx

    "Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry

    Exät:
    E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
    e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas
    , e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
  • ruupanen
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 5150
    • Joensuu

    #2
    Mielenkiintoista. Lie tuosta jotain projetki kertomusta jossain internetin syövereissä?
    Last edited by ruupanen; 16-10-2008, 18:01.
    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

    Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

    Comment

    • Haukkis
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 1366
      • Valkeala

      #3
      Oli kyllä tosi asiallinen vehe mitä tuli nopeesti lukastua tota juttua

      Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

      Comment

      • metake
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2008
        • 331
        • Janakkala

        #4
        Originally posted by Lusu View Post
        Uusimmassa gti:ssä on juttua esko mk1 -72:sta, johon on laitettu bemarin 1.8is kone, lyöty ahdin kylkee ja teholukemat 1.7bar, 478hv, 540 Nm. Täysin laillinen ja katukäyttöön soveltuva peli.
        Hmm... artikkelia lukemattomana pitää sivusta kommentoida...

        Jos ei ole ikivanhat turboluvat tuossa escossa, niin ei ole katulaillinen peli. Siis tuolla tekniikalla kyllä, mutta ei noilla teholukemilla. Tai on se mahdollista jos on poikkeuslupa noille, mutta pelkällä muutoskatsastuksella ei ole.

        Comment

        • micke_
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2008
          • 1154
          • Lojo

          #5
          Originally posted by metake View Post
          Hmm... artikkelia lukemattomana pitää sivusta kommentoida...

          Jos ei ole ikivanhat turboluvat tuossa escossa, niin ei ole katulaillinen peli. Siis tuolla tekniikalla kyllä, mutta ei noilla teholukemilla. Tai on se mahdollista jos on poikkeuslupa noille, mutta pelkällä muutoskatsastuksella ei ole.
          Siis siinähän on kadulla vain 0,5 bar ahtoja.
          E24 ///M635CSI
          E61 520d LCI
          Ex: E30 1006hv/1161nm
          ig: m1ckee_

          Comment

          • Zoui
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 6350
            • Tampere

            #6
            Originally posted by Lusu View Post
            Uusimmassa gti:ssä on juttua esko mk1 -72:sta, johon on laitettu bemarin 1.8is kone, lyöty ahdin kylkee ja teholukemat 1.7bar, 478hv, 540 Nm. Täysin laillinen ja katukäyttöön soveltuva peli.

            Erikoinen yhdistelmä ja ainakin meikäläisen makuun todella hyvän näköinen. Zoui laittaa bemariin tojotan myllyn, nyt laitettiin foorttiin bemarin mylly...

            voi olla et on vähän OT.
            Mikäs mahtaa olla jutussa mainitun pidemmän koneen merkki :think

            Tältä mieheltä tarvittaessa onnistuu erikoisempikin projekti, sen voi pelkästään eskon perusteella jo todea, eikä ahdetun tekniikan kanssa pelaaminen ihan vierasta taida olla. Työn tasoahan ei voi kuin ihmetellä.

            No oma lehmä ojassa, onhan monessa allekirjoittaneenkin laitteessa samat sormet olleet pelissä...
            Elämä on pihakivestä.

            Comment

            • S.Kaulaote
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 1579
              • Woikkaalla

              #7
              Originally posted by Lusu View Post
              Uusimmassa gti:ssä on juttua esko mk1 -72:sta, johon on laitettu bemarin 1.8is kone, lyöty ahdin kylkee ja teholukemat 1.7bar, 478hv, 540 Nm. Täysin laillinen ja katukäyttöön soveltuva peli.

              Erikoinen yhdistelmä ja ainakin meikäläisen makuun todella hyvän näköinen. Zoui laittaa bemariin tojotan myllyn, nyt laitettiin foorttiin bemarin mylly...

              voi olla et on vähän OT.
              Mallisarjan tehokkain 1600 BDA 120hv ni ei oikeen laillisest mene toi 478 mitenkää siihe +20% sisää!
              Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

              -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
              -Mitsubishi "runkkari"

              Comment

              • Lusu
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2008
                • 615
                • Nokia

                #8
                Originally posted by S.Kaulaote View Post
                Mallisarjan tehokkain 1600 BDA 120hv ni ei oikeen laillisest mene toi 478 mitenkää siihe +20% sisää!
                Jep, lailliset lukemat irtoo 0.5 barin ahdoilla. Nää oli vaan huippulukemat mitä koneesta oli penkitetty... Yhtäkaikki, mielestäni aika hyvät tehot is:än koneesta revitty
                xxxxx

                "Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry

                Exät:
                E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
                e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas
                , e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92

                Comment

                • pepemon
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2003
                  • 244
                  • Rauma

                  #9
                  Originally posted by Lusu View Post
                  Jep, lailliset lukemat irtoo 0.5 barin ahdoilla. Nää oli vaan huippulukemat mitä koneesta oli penkitetty... Yhtäkaikki, mielestäni aika hyvät tehot is:än koneesta revitty
                  Omistaja itse tosin manailee kuinka tehoja on todella paljon kateissa, noilla paineilla PITÄÄ kuulemma tuosta moottorista saada lähempänä 600hv ja nyt autoon onkin jo alettu tehdä muutoksia jotta kaikki konit saadaan heräteltyä liikkeelle.

                  Mielenkiinnolla odotellen...

                  Comment

                  • pepemon
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2003
                    • 244
                    • Rauma

                    #10
                    Originally posted by ruupanen View Post
                    Mielenkiintoista. Lie tuosta jotain projetki kertomusta jossain internetin syövereissä?
                    Ei.

                    Sen verta vanhan koulukunnan ukko että tästä autosta tuskin koskaan tulee virtuaalimaailmassa olemaan mitään sen suurempia esittelyjä.

                    Comment

                    • FroZ
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2003
                      • 298
                      • jkl

                      #11
                      Tämä moottorihan taitaa olla juuri niitä minkä virittelystä kun kysytään niin poikkeuksetta vastaus on "ei mitään järkeä, osta 325!!" ,)

                      Mielellään tuon artikkelin lukaisisi... onkohan kukaan tuupannut sitä vahingossa epähuomiossa nettiin?

                      Comment

                      • jmp2002
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 5727
                        • Rovaniemi

                        #12
                        eikös tossakin kannattaisi ahdin päivittää nykyaikaisempaan..
                        E30 325i Touring -89
                        E30 325i touring -88 m50tbo
                        G20 330e M-Sport -20

                        Comment

                        • Muumi
                          BTCF Member
                          • Oct 2002
                          • 1702
                          • Rovaniemi

                          #13
                          Originally posted by jmp2002 View Post
                          eikös tossakin kannattaisi ahdin päivittää nykyaikaisempaan..
                          Mistäs sen tietää mikä ahdin siellä todellisuudessa on?
                          Jos kaveri on Pro Turbolla töissä niin tuskin siellä mikään nooan aikanen puhallin on.
                          E24 635csi

                          Comment

                          • pepemon
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2003
                            • 244
                            • Rauma

                            #14
                            Originally posted by jmp2002 View Post
                            eikös tossakin kannattaisi ahdin päivittää nykyaikaisempaan..
                            Eiköhän tuo sälli ole nykypäivän discopotut ym. jo aikalailla nähnyt. Onhan tuo jo muistaakseni 4.ahdin ja siitäkin ties kuinka mones kombinaatio minkä on tuohon moottoriin tehnyt ja kaikkia vaihtoehtoja on aina Dynossa käyty analysoimassa.

                            Toivottavasti saadaan pidettyä yllä pienimuotoista painostusta ja saadaan mies laittamaan tuonne konehuoneeseen se kauan pohdittu 6-mukinen JDM moottori

                            Comment

                            • arska84
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2006
                              • 1356
                              • Seinäjoki

                              #15
                              Mk2 http://www.prospeedracing.net/ ja tuolta kalusto..
                              BMW PREMIUM

                              BMW E46 318

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎