Alkaa ideat loppua mistä alkais korjata, niin olisiko kellään ideoita tai vastaavasta kokemusta.
Kyseessä ahdettu vehe, joten ei ole vakiokytkin.
ennemmin oli kova vp massalevyllä ja 765 asetelmalla sekä 320z vaihdelaatikko.
sillon jo taistelin ongelmankanssa ja vaihdoin uuden pääsylinterin, työsylinterin, teräspunosletkun, ilmattu on kaikinkeinoin. Työsylinterinä se 20,6mm joten iskukin pidempi.
nyt autossa adamatin stage3 tuplalevysetti sekä 37bz vaihdelaatikko, ja sama ongelma. Kylmänä irrottaa hyvin, mutta kun ajaa lämpöiseksi ei enää irroita kunnolla.
etäisyydet pitäisi olla kaikki kunnossa kun mitannut asentaessa, ja myös laatikossa reikä josta näkee käpälälle.
Sylinterit ovat tarvikkeita, että itse en enää keksi kuin että ne on paskaa ja lämmetessään pääsylinteri vuotaa paineen läpi jäykällä asetelmalla. On vain orkkiksena aika kallis niin siksi kyselen onko kokemusta kellään.??
Kyseessä ahdettu vehe, joten ei ole vakiokytkin.
ennemmin oli kova vp massalevyllä ja 765 asetelmalla sekä 320z vaihdelaatikko.
sillon jo taistelin ongelmankanssa ja vaihdoin uuden pääsylinterin, työsylinterin, teräspunosletkun, ilmattu on kaikinkeinoin. Työsylinterinä se 20,6mm joten iskukin pidempi.
nyt autossa adamatin stage3 tuplalevysetti sekä 37bz vaihdelaatikko, ja sama ongelma. Kylmänä irrottaa hyvin, mutta kun ajaa lämpöiseksi ei enää irroita kunnolla.
etäisyydet pitäisi olla kaikki kunnossa kun mitannut asentaessa, ja myös laatikossa reikä josta näkee käpälälle.
Sylinterit ovat tarvikkeita, että itse en enää keksi kuin että ne on paskaa ja lämmetessään pääsylinteri vuotaa paineen läpi jäykällä asetelmalla. On vain orkkiksena aika kallis niin siksi kyselen onko kokemusta kellään.??
Comment